هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا

هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا مجهز به USB-C و quad-DAC معرفی شد

هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا (Asus ROG Delta) مجهز به USB-C و quad-DAC با سیستم روشنایی پیشرفته در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات، قابلیت ها و امکانات آن آشنا شوید.

کمپانی ایسوس طبق روال هرسال حضور پررنگی را در نمایشگاه کامپیوتکس دارد. این شرکت ساعاتی پیش رسما از یک هدست گیمینگ جدید به نام روگ دلتا پرده تایپ سی پرده برداری کرد که براساس نامش از یک اتصال دهنده USB-C برخوردار است. این هدست همچنین از یک آداپتور USB-A نیز برخوردار است تا با پورت‌های قدیمی نیز سازگار باشد.

در داخل هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا یک quad-DAC به کار رفته است که با هر DAC اختصاص داده شده به یک فرکانس، صداها را تقسیم می‌کند. این 4 تقسیم بر اساس فرکانس پایین از 20 تا 150 هرتز، متوسط از 150 تا 5000 هرتز، بالا 5000 تا 20000 هرتز و حداکثر 20000 تا 40000 هرتز است. این چهار سیگنال سپس ترکیب می‌شوند و ایسوس می‌گوید نرخ سیگنال به نویز (SNR) برابر با 127 دسیبل خواهد بود. درایورهای 50 میلی‌متری Essence که در هدست گیمینگ استریکس فیوژن ایسوس نیز آن‌ها را دیده بودیم، تکمیل کننده‌ی این دک‌ها هستند.

هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا

سیستم روشنایی پیشرفته در ایسوس روگ دلتا

بخش روشنایی هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این سیستم روشنایی از طریق یک نرم افزار دسکتاپی قابل تنظیم است. و اگرچه نورها در حال حاضر به صورت یک نقطه‌ای منتشر می‌شوند، اما در فصل پاییز  با دریافت یک به روزرسانی ال ای دی ها به صورت 8 منطقه‌ای می‌توانند نورها را منتشر کنند که هر کدام به صورت جداگانه برنامه ریزی می‌شوند.

دیگر نکات ریز و درشت مربوط به این هدست گیمینگ شامل یک LED در میکروفون آنالوگ که می‌تواند زمانی که حالت Mute بود با رنگ خاص نشان دهد و همچنین دو کوسن با استقامت بیشتر که 515 گرم وزن دارند می‌شود. هدست گیمینگ ایسوس روگ دلتا قرار است در تابستان امسال عرضه شود، گرچه تولیدکننده هیچ جزئیاتی از قیمت و زمان دقیق فروش آن ارائه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اوفف چه خوبه ایننن