Zen AiO Pro

ایسوس از کامپیوتر بدون کیس Zen AiO Pro رونمایی کرد

ایسوس امسال نیز در کامپیوتکس 2018 سنگ تمام گذاشت و طیف گسترده‌ای از محصولات کامپیوتری را معرفی کرد. کامپیوتر آل این وان Zen AiO Pro که به تازگی در این نمایشگاه توسط غول کامپیوتری تایوانی معرفی شد نیز یکی دیگر از محصولات جدید این کمپانی است.

ایسوس امسال در کامپیوتکس 2018 محصولات متنوع زیادی معرفی کرد که کامپیوتر بدون کیس Zen AiO Pro Z272 یکی از قابل توجه‌ترین آنان است و به خوبی شعار «قدرت خلاقیت خود را رها کنید» که ایسوس بر آن تاکید را برجسته می‌کند.

Zen AiO Pro

ایسوس زن آیو پرو یک مانیتور 27 اینچی دارد که بر یک لولای متحرک، مشابه آنچه که در مایکروسافت سرفیس استدیو دیدیم، سوار شده است؛ البته با این تفاوت که زاویه چرخش آنان متفاوت است. بخش بالایی که پذیرای پنل است بسیار کم قطر ساخته شده. زیرا بر خلاف کامپیوترهای بدون کیس قدیمی که اجزا پشت نمایشگر قرار داشتند، ایسوس دیگر سیستم و اجزای کامپیوتر را در قسمت پایینی قرار داده است.

البته ایسوس تنها کمپانی سازنده کامپیوتر بدون کیس به این روش نیست. با این حال از معدود سازندگانی است که یک شارژر بی‌سیم نیز در دستگاه خود تعبیه کرده است که با استفاده از آن می‌توان هنگام کار با کامپیوتر بدون کیس Zen AiO Pro ، گجت‌های خود به ویژه گوشی‌های هوشمند را با قرار دادن روی پنل زیر مانیتور شارژ کرد.

این کامپیوتر دارای یک نمایشگر با وضوح 4K است که برای طراحان بسیار مناسب است؛ البته نمونه‌‌ای دیگر با نمایشگر فول اچ‌دی از آن نیز موجود است. قلب تپنده این آل این وان یک پردازنده 6 هسته‌ای نسل 8 اینتل از نوع Core i5 یا i7 است. کارت گرافیک GTX 1050 ساخت انویدیا نیز مسئولیت پردازش گرافیکی را برعهده دارد. با توجه به مشخصات فنی، این کامپیوتر برای اجرای روان بازی‌های روز با کیفیت مطلوب نیز مناسب است.

Zen AiO Pro

نمایی از دو درگاه USB و ورودی جک 3.5 میلی‌متری ترکیبی

در زمینه درگاه‌های اتصال نیز ایسوس خوب عمل کرده است. این کامپیوتر بدون کیس دارای 4 درگاه USB 3.1 تایپ A (یواس‌بی فول سایز)، یک درگاه USB 3.1 تایپ C، دو پورت HDMI برای ورودی و خروجی تصویر، کارت خوان، جک صدای ترکیبی و یک پورت اترنت است.

بلندگوهای Zen AiO Pro نیز همچون دیگر دستگاه‌های ساخت هارمن/کاردون آمریکاست که صدایی دل نشین تولید می‌کنند. ناگفته نماند قیمت این آل این وان از 1299 دلار آغاز می‌شود. عکس‌های بیشتری از این کامپیوتر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*