خودروهای آلفارومئو

خودروهای آلفارومئو در آستانه بازگشت به بازار ایران + مشخصات و قیمت احتمالی

در حالی که زمزمه‌های ورود مجدد خودروهای آلفارومئو به بازار ایران شنیده می‌شود، در این مطلب قصد داریم دو مدل جولیا و استلویو را معرفی و قیمت احتمالی آن‌ها را بررسی کنیم.

از مدتی پیش خبرهایی در مورد ورود مجدد خودروهای آلفارومئو به بازار ایران شنیده می‌شود و واردکننده رسمی این برند لوکس ایتالیایی قصد دارد مدل‌های جولیا و استلویو را به بازار ایران عرضه کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم این دو خودرو را معرفی و قیمت احتمالی آن‌ها را بررسی کنیم.

آلفارومئو خودروساز ایتالیایی است که می‌خواهد دوباره به بازار ایران بازگردد و دو محصول خود یعنی سدان جولیا و شاسی بلند استلویو که از زبان طراحی جدید و پشتیبانی فنی شرکت فراری برخوردار هستند را نیز در نظر گرفته است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

معرفی خودروهای آلفارومئو برای بازار ایران

شاسی بلند آلفارومئو استلویو (Alfa Romeo Stelvio)

آلفارومئو استلویو با وجود قیمت نسبتا بالای خود توانسته به فروش خوبی در بازار آمریکای شمالی و اروپا دست پیدا کند و تاکنون بیش از 35 هزار دستگاه فروش داشته است تا به رقیبی جدی برای پورشه ماکان، جگوار اف پیس و ولوو ایکس سی 60 تبدیل شود. این احتمال وجود دارد که Stelvio با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو به قدرت 280 اسب بخار وارد بازار ایران شود. استلویو از نظر تجهیزات رفاهی و ارتباطی هیچ کمبودی ندارد و به سامانه دو دیفرانسیل نیز مجهز شده است. گفته می‌شود آلفارومئو استلویو با قیمت حدود 500 میلیون تومانی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

خودروهای آلفارومئو

سدان آلفارومئو جولیا (Alfa Romeo Giulia)

یکی دیگر از خودروهای آلفارومئو که احتمال ورود آن به بازار ایران وجود دارد، سدان معروف جولیا است. سال گذشته آلفارومئو با عرضه جولیا کوادروفولیا، یکی از بهترین سدان‌های اسپورت دنیا را به دنیا معرفی کرد و به سلطه خودروهای بی ام و M3 و خودروهای رده بالای مرسدس بنز و کادیلاک خاتمه داد. مهندسی پیشرفته شرکت فراری به کمک آلفارومئو آمده و مجموعه فنی بسیار دقیقی شامل موتور، گیربکس، سیستم تعلیق و شاسی را برای جولیا آماده کرده است.

خودروهای آلفارومئو

سدان جذاب آلفارومئو جولیا از زمان معرفی در سال 2016 تاکنون توانسته به فروش بیش از 55 هزار دستگاه در بازار آمریکای شمالی و اروپا برسد. این خودرو در بازار ایران رقیب جدی نخواهد داشت و احتمالا در دو مدل 200 و 280 اسب بخاری با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو به بازار کشورمان عرضه خواهد شد. برنامه شرکت برای سال اول فروش در ایران، فروش 200 تا 300 دستگاه از این خودرو است و قیمت آن نیز 300 و 450 میلیون تومان برای دو مدل با سطح تجهیزات متفاوت تخمین زده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از ورود اینا باید جلو گیری بشه ینی چی تجمل گرایی تا این حد؟؟؟