لنوو Z5

قاب دور نمایشگر لنوو Z5 خیلی ضخیم‌تر از ادعاهای سازنده است

سرانجام گوشی لنوو Z5 معرفی شد. اما این گوشی چینی نه فاقد ناچ بوده و نه از نمایشگری بی حاشیه بهره‌مند است. در واقع لنوو برای معرفی گوشی جدید خود به کاربران دروغ گفته است!

شایعات مربوط به گوشی لنوو Z5 از یک ماه پیش با انتشار یک عکس از سوی معاون رئیس اجرایی شرکت لنوو در صفحه ویبو رسمی این شرکت آغاز شد. آن تصویر یک گوشی بدون هرگونه حاشیه در قسمت بالایی و کناریی را نشان می‌داد. مهم‌تر از همه، این گوشی برخلاف دیگر محصولات تمام صفحه بازار، فاقد نمایشگر ناچ بود. طراحی آن کمی مارا به یاد گوشی های سری Mi MIX شیائومی می‌انداخت، اما قاب دور نمایشگر آن حالا بی‌حاشیه‌تر شده بود.

لنوو Z5

پس از چندین هفته درز شایعات، این گوشی سرانجام توسط لنوو معرفی شد تا بدانیم که نه تنها حاشیه‌ها آنطور که ادعا می‌شد نباشد،‌ بلکه یک نمایشگر ناچ را نیز در جلویی این گوشی ببینیم تا محصول نهایی با تصویری از این گوشی که در تیزر تصویری تبلیغاتی توسط معاون رئیس اجرایی این شرکت به انتشار رسیده بود، کاملا متفاوت باشد.

نمایشگر لنوو Z5 هم دارای ناچ است و هم حاشیه!

یک کاربر توییتری با حساب کاربری Universelce@ تصویری از چهره‌ی واقعی گوشی را در کنار رندر مطبوعاتی مربوط به روز رونمایی این لنوو Z5 منتشر کرده است که نشان می‌دهد قاب‌های گوشی در هر چهار طرف کاملا متفاوت از تصاویر تبلیغاتی هستند. اگر با همین وضعیت به جلو برویم، زمانی که گوشی به دست مشتریانش برسد، هیچ چیز از نمایشگر باقی نخواهد ماند!

لنوو Z5

ما این را می‌توانیم تایید کنیم که لنوو دروغ گفته است، آن هم نه یک بار بلکه دو بار؛ این شرکت چینی هم به رسانه‌ها و هم به مشتریان خود دروغ گفته است. من مطمئن نیستم هدف آن‌ها از این برنامه چه بوده است. آیا آن‌ها انتظار نداشتند ما به این جزئیات که در تیزر تبلیغاتی یک قسمت ناچ وجود ندارد توجه کنیم؟ اما چرا آن‌ها برای دومین بار با انتشار رندرهای این گوشی در مراسم رونمایی دروغ گفتند؟ آیا آن‌ها به این فکر نکرده بودند که مردم این گوشی را خواهند خرید و می‌توانند تفاوت ضخامت قاب کناری نمایشگر لنوو Z5 را با آنچه در تصاویر تبلیغاتی این گوشی دیده می‌شود تشخیص دهند؟

لنوو Z5

با توجه به دروغی که لنوو در مورد طراحی گوش لنوو Z5 خود گفته است، حالا ما نمی‌توانیم با اطمینان از هیچ یک از بخش‌های سخت افزاری این گوشی صحبت کنیم. زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. امیدوارم هیچکی گوشی شو نخره تا برشکست بشه

  2. اینم مشکلاتی در بر داره

  3. این تازه خوبشه، بقیشون خود دروغن چون فقط فتوکپی محصولات خارجی رو به نام خودشون میفروشن، بیچاره ایران که میخاد بعد برجام به چین کمونیست امید ببنده ،

  4. وا چرا اینقد دروغ گفتن خو از همون اول راسشو می گفتند