نسخه بروزشده ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14

نسخه جدید ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14 با پردازنده نسل 8 اینتل از راه رسید

نسخه جدید ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14 توسط این غول تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 رونمایی شد. این لپتاپ 2 در 1 قاب نازکی دارد و می‌توان با چرخاندن آن را به یک تبلت تبدیل کرد.

نسخه بروزشده ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14 (VivoBook Flip 14) در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 خودنمایی کرد. این لپتاپ 2-در-1 بوده و با چرخاندن نمایشگر لمسی آن به بخش زیرین بدنه، می‌توان آن را به یک تبلت تبدیل کرد.

این لپتاپ 1.5 کیلوگرمی دارای بدنه‌ای با روکش آلومینیومی و نمایشگر 14 اینچی است. ایسوس با استفاده از پردازنده‌های Core i7 نسل هشتم اینتل در نسخه بروزشده ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14 کارایی این لپتاپ را ارتقا داده است.

نسخه بروزشده ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14

ویوو بوک فیلیپ 14 از طریق لولاهای بی‌صدایی که دارد خم شده و به تبلت تبدیل می‌شود. ایسوس برای اطمینان حاصل پیدا کردن از این‌که این لولاها شل و خراب نمی‌شود آنان را در یک چرخه آزمایشی بیش از 20 هزار بار باز و بسته می‌کند.

نمایشگر کم حاشیه در ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14

نمایشگر 82 درصد از بخش پنل را تشکیل می‌دهد و قاب در برگیرنده نمایشگر تنها 6.15 قطر دارد. نمایشگر این لپتاپ فول ا‌چ‌دی بوده و رزولوشن آن 1080×1920 پیکسل است. زاویه دید این نمایشگر نیز وسیع بوده و می‌توان از کنار بدون آن‌‌که تصویر تیره شود آن نگاه کرد.

یک سنسور اثر انگشت نیز دورن لپتاپ تعبیه شده تا در ترکیب با قابلیت Windows Hello بر امنیت لپتاپ می‌افزاید. قابلیت جالب دیگر آن نیز پشتیبانی از قلم ایسوس برای نوشتن و طراحی است.

این لپتاپ با ویندوز 10 نسخه پرو عرضه می‌شود. حافظه رم آن تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 1 ترابایت حافظه HDD یا 512 گیگابایت حافظه SSD است. باتری سه سلولی آن نیز 42 وات توان دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*