ناسا به زودی خبر یک اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ را اعلام می‌کند

ناسا به زودی خبر یک اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ را اعلام می‌کند

به نقل از منابع موجود،‌ گفته شده که در ساعت 22:30 امشب (پنجشنبه 17 خرداد) سازمان فضایی آمریکا، ناسا، قرار است که خبر یک اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ را اعلام کند؛ اما این کشف جالب‌توجه در رابطه با چه موضوعی خواهد بود؟

به تازگی خبر رسیده که آژانس فضایی ایالات متحده قصد دارد تا در ساعت 10:30 شب پنجشنبه،‌ 17 خرداد اطلاعات جالب‌توجهی را در مورد یک اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ منتشر کند؛ جزئیات زیادی در مورد این اطلاعات که مطمئنا به داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط فضاپیمای کنجکاوی (Curiosity) ناسا مربوط می‌شوند، موجود نیست، اما بسیاری از علاقه‌مندان امیدوارند که کشف مورد نظر به بحث حیات فرازمینی مربوط باشد و ابهامات موجود در مورد حیات مریخی را برطرف کند.

کاوشگر کنجکاوی که به تازگی تولد 5 سالگی‌اش را بر روی سیاره سرخ جشن گرفت، مدت‌هاست که به عنوان اصلی‌ترین مریخ‌نورد ناسا بر روی سیاره همسایه ما مشغول کاوش است و هر چند وقت یک‌بار،‌ تصاویر و اطلاعات ارزشمندی را به زمین مخابره می‌کند.

خبر اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ به صورت زنده در وب سایت یوتیوب پخش می‌شود

گفته شده که خبر این اکتشاف بزرگ مربوط به مریخ با حضور کارشناسانی که مستقیما بر روی اطلاعات مریخ‌نورد کنجکاوی کار کرده‌اند، اعلام می‌شود و قرار است که مقاله مرتبط با این موضوع هم در ژورنال “Science” به چاپ برسد.

البته درست همانند بسیاری از اتفاقات هیجان‌انگیز دیگر در حوزه هوافضا، علاقه‌مندان این امکان را دارند که در ساعت اعلام‌شده از طریق این لینک استریم زنده گردهمایی اعلام خبر را در یوتیوب تماشا کنند و سوالات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی از محققان برجسته ناسا بپرسند.

همچنین، در فاصله نسبتا کوتاهی پس از صحبت‌های کارشناسان، وب سایت گجت نیوز اطلاعات منتشرشده مربوط به کشف اخیر سازمان فضایی آمریکا در مورد سیاره سرخ را پوشش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. قرار بودش گجت نیوز خبرو کمی بعدش پوشش بده که

  2. مربوط به کشف زنجیره های کربنیه که پایه حیات هستند. کاوشگر curiosity این کارو انجام داده.

  3. درود فراوووون به سازمان فضایى فوق پیشرفته ناسا!!!
    🙂
    😉

  4. منتظر اخبار هستیم

  5. خبر مهمی باید باشه

  6. میخاد بگه حیات توش نیست حتما

  7. خب معلومه دیگه در مورد آثار آب و دریا در گذشته