قیمت گلکسی A9 استار

قیمت گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت اعلام شد

در روزهای اخیر، قیمت گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت با رونمایی نصفه و نیمه‌ی سامسونگ از آن‌ها، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت؛ اما اکنون علاقه‌مندان می‌توانند از قیمت نه چندان بالای این گوشی های مجهز به دوربین دوگانه، آسوده خاطر باشند.

سامسونگ اخیرا بدون اعلام دقیق قیمت گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت، ثبت سفارش برای پیش‌فروش آن‌ها را آغاز کرده بود. حالا کمپانی کره‌ای علاوه بر اعلام قیمت، تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) را موعد عرضه‌ی این دو محصول میان رده به مشتریان تعیین کرده است.

مشخصات و قیمت گلکسی A9 استار

قیمت گلکسی A9 استار

بین گلکسی A9 استار و گلکسی A6 پلاس شباهت‌هایی دیده می‌شود اما تفاوت‌های آن‌ها هم کاملا به چشم می‌آید؛ از جمله اینکه نمایشگر سوپر آمولد محصول جدید، با وجود داشتن وضوح تصویر یکسان (2220 در 1080 پیکسل) اما اندکی بزرگتر و 6.3 اینچی است.

همچنین ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی گلکسی A9 استار، به منتهی‌الیه سمت چپ انتقال یافته و اسکنر اثر انگشت کاملا از دوربین جدا افتاده است. این دوربین دوگانه از دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده که سنسور ثانویه برای عکسبرداری در شرایط نوری نامناسب، توسعه یافته است.

همچنین سنسور 24 مگاپیکسلی از تکنولوژی خاصی برای ادغام کردن چهار پیکسل در یکدیگر استفاده می‌کند. امکان ضبط ویدیوی 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های این مجموعه دوربین محسوب می‌شود. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 24 مگاپیکسلی و برخوردار از هوش مصنوعی برای کاربرد افکت‌های زیباسازی تصویر است.

قیمت گلکسی A9 استار

سامسونگ گلکسی ای 9 استار، از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد و پردازش اطلاعات را به کمک حافظه رم 4 گیگابایتی انجام می‌دهد. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی (حتی بزرگتر از باتری اس 9 پلاس) است؛ ضمن اینکه بهره‌مندی از تکنولوژی صوتی Dolby Atmos و دستیار صوتی بیکسبی، از دیگر امکانات قابل توجه آن به شمار می‌روند.

قیمت گلکسی A9 استار که در دو رنگ مشکی و سفید قابل عرضه خواهد بود، 3000 یوان چین (معادل 470 دلار) اعلام شده است.

مشخصات و قیمت گلکسی A9 استار لایت

قیمت گلکسی A9 استار لایت

در گلکسی A9 استار لایت و گلکسی A6 پلاس، شباهت‌های بیشتری یافت می‌شود و به نوعی آن‌ها را می‌توان به مانند دوقلوهای همسان تشبیه کرد. مدل لایت، دارای پنل سوپر آمولد 6 اینچی با وضوح تصویر 2220 در 1080 پیکسل است و از تراشه کم مصرف اسنپدراگون 450 با همان ظرفیت 4+64 گیگابایت رم و حافظه داخلی بهره می‌برد.

ماژول دوربین دوگانه‌ی دستگاه در پنل پشتی، دو سنسور 15 و 5 مگاپیکسلی را شامل می‌شود که به همراه اسکنر اثر انگشت، در مرکز بخش فوقانی واقع شده‌اند؛ البته در گلکسی ای 9 استار لایت، خبری از تصویربرداری 4K نخواهد بود. دوربین سلفی اما همان سنسور 24 مگاپیکسلی را دارد و فلش LED نیز در کنار آن دیده می‌شود. از سایر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و تکنولوژی Dolby Atmos اشاره کرد.

قیمت گلکسی A9 استار لایت، 2000 یوان (برابر با 310 دلار) اعلام شده و در دو رنگ مشکی و آبی تیره قابل ارائه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هیچ حرف یا نشانی از رنگ طلایی وجود نداره

  2. خیلی هم ارزونه دمشون گرم

  3. این خوشگله نه اون آکواس اس 3

  4. هم اندازه پرچم داره شیائومی قیمتش بالاست