نسخه جدید شارپ آکواس اس 3

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3 با فناوری شارژ وایرلس معرفی شد

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3 که با نام “Sharp Aquos S3 High Edition” شناخته می‌شود، با قدرت پردازشی بالاتر و فناوری شارژ سریع معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با مدل قوی‌تر شارپ آکواس S3 همراه گجت نیوز باشید.

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3 در واقع نسخه قدرتمندتر این گوشی هوشمند بوده و با قابلیت‌های بیشتر توسعه پیدا کرده است. شارپ در گذشته، گوشی آکواس S3 را به عنوان کوچکترین موبایل 6 اینچی دنیا معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد این ادعا با معرفی نسخه جدید هم‌چنان پا برجاست.

از نظر ابعادی هیچ تفاوتی میان این تلفن هوشمند و نسخه قبلی وجود نداشته و سازندگان باز هم از صفحه نمایش IPS LCD با وضوح +FullHD استفاده کرده‌اند. دوربین پشتی از دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 تشکیل شده و در بریدگی بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را پیدا کرد. به ادعای شارپ، این دوربین‌ها با پشتیبانی از هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده‌اند.

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3 از اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد

در مقابل، نسخه جدید آکواس S3 از تراشه بهتر اسنپدراگون 660 (در مقایسه با اسنپدراگون 630) و 8 گیگابایت حافظه رم قدرت می‌گیرد تا دستورات کاربران در زمان کوتاه‌تری انجام شود.

همراه با استفاده مجدد از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی، سازندگان پشتیبانی از استاندارد Qi به منظور شارژ بی سیم را هم اضافه کرده‌اند. هرچند، این گوشی تنها از شارژ بی سیم 7.5 واتی استفاده می‌کند؛ در این صورت، نسخه 3.0 فناوری Quick Charge کوالکام هم‌چنان تنها گزینه موجود برای شارژ سریع است.

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3

شارپ آکواس S3 از روز دوشنبه با قیمت 470 دلار در دو رنگ مشکی و طلایی و از طریق فروشگاه‌های منتخب به فروش خواهد رسید. برای تشویق خریداران هم هدایایی مثل پد شارژ وایرلس، محافظ صفحه و کوپن‌هایی به ارزش 400 دلار تایوان جدید (معادل 13.38 دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است.

نسخه جدید شارپ آکواس اس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من نسخه معمولیشو دارم
    خیلی خوشگلو نازه، انصافا هر کی میبینتش خوشش میاد
    بهترین گوشیه دنیاست
    زوم 10x هم داره

  2. میگفتن شارژر وای ولس ضرر داری برای سلامتی