دی اس 4

تولید دی اس 4 و دی اس 5 به دلیل فروش ضعیف متوقف می‌شود

تولید دی اس 4 و دی اس 5 به خاطر فروش بسیار ضعیف متوقف می‌شود. سخنگوی گروه پژو سیتروئن با اعلام این خبر گفت خودروهای الکتریکی و جدید جایگزین مدل‌های DS4 و DS5 خواهند شد.

برند لوکس DS یکی از زیرمجموعه‌های گروه PSA یا پژو سیتروئن است که محصولات آن به بازار ایران نیز راه پیدا کرد، اما خودروهای این برند، چه در بازار ایران و چه در بازار جهانی، هرگز فروش خوبی را تجربه نکردند و به همین دلیل، گروه پژو سیتروئن با مشکلاتی مواجه شده است. اخیرا مسئولان این برند اعلام کرده‌اند که قصد دارند به دلیل فروش ضعیف، تولید دی اس 4 و دی اس 5 را متوقف کنند و بر روی سایر محصولات خود تمرکز داشته باشند.

فروش ناامیدکننده دی اس 4 و دی اس 5

سخنگوی گروه پژو سیتروئن به تازگی با اعلام خبر توقف تولید دی اس 4 و دی اس 5، تاکید کرد که نسخه‌های تولید شده و موجود در انبار به فروش خواهند رسید و دیگر این خودروها تولید نمی‌شوند. طبق آخرین آمار، فروش خودروهای دی اس در سال جاری 38.5 درصد نسبت به سال گذشته افت داشته و در این بین، بدترین آمار به خودروی DS5 اختصاص دارد. این خودرو در سال اخیر فقط 5 هزار و 738 دستگاه فروش داشت که آمار خیلی بدی محسوب می‌شود. دی اس 4 نیز در سال گذشته به فروش 11 هزار و 764 دستگاه رسید که در مقایسه با سایر خودروهای این کلاس مانند فولکس واگن گلف، آمار بسیار ضعیفی به شمار می‌رود.

دی اس 5

سخنگوی این برند همچنین اعلام کرد تنها دلیل کنار گذاشتن دی اس 4 و دی اس 5، فروش ضعیف آن‌ها نبوده، بلکه این شرکت قصد دارد بر روی عرضه محصولات جدید تمرکز کند. ضمن این که علاوه بر دی اس 4 و دی اس 5، تولید نسخه دیزلی دی اس 3 نیز به دلیل قوانین جدید آلایندگی اتحادیه اروپا موسوم به WLTP به طور کامل متوقف خواهد شد. دی اس قصد دارد مدل کراس اوور جمع و جور DS3 کراس بک را جایگزین این محصول کند که در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود. همچنین برند DS تصمیم دارد برنامه‌ی الکتریکی‌سازی محصولات خود را با جدیت بیشتری پیگیری کند. دی اس 7 کراس بک نیز پرچمدار جدید این برند خواهد بود که برنامه توسعه و تولید آن کلید خورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ورشکستشون کرد بدبختا رو

  2. خب گرون میدن ارزش نداره

  3. رقیب دیگه مم کنار زدم