دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2

قابلیت گوگل لنز به دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت آمد

قابلیت گوگل لنز (Google Lens) اکنون در برنامه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) و ایکس زد 2 کامپکت در دسترس است و کاربران می‌توانند با دریافت به‌روزرسانی رایگان، این قابلیت جذاب را در گوشی خود داشته باشند.

آپدیت رایگان گوگل لنز برای دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2

تاکنون خودتان را در موقعیتی یافته‌اید که در شهر سرگردان شده باشید و از ساختمان‌ها یا جاهای معروفی که می‌بینید، مطمئن نباشید یا قادر به تشخیص نژاد سگ بامزه‌ای که در پارک دیده‌اید، نباشید؟ گوگل لنز (google Lens) محیط اطراف شما را درک می‌کند و به شما امکان می‌دهد شما هم آن را درک کنید. شما اکنون می‌توانید مستقیما در برنامه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Xony Xperia XZ2) و ایکس زد 2 کامپکت (Sony Xperia XZ2 Compact) از طریق به‌روزرسانی رایگانی که از امروز منتشر خواهد شد، به آن دسترسی داشته باشید. این قابلیت به طور پیش‌فرض در دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xony Xperia XZ2 Premium) موجود است.

گوگل لنز

گوگل لنز به شما کمک می‌کند جهان پیرامونتان را مرور و با آن تعامل کنید، محصولات را آنلاین بیابید، متن‌ها را کپی و پیست کنید، درباره جاهای معروف بیشتر بدانید، رویدادها را به تقویمتان بیفزایید، پوستر فیلم‌ها را جست و جو کنید، گونه‌های گیاهان و جانوران را شناسایی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

گوگل لنز

برای دسترسی مستقیم به قابلیت گوگل لنز در برنامه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت، برنامه Google را به‌روز کنید. این قابلیت از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. همچنین ممکن است زمان و در دسترس بودن گوگل لنز در دوربین گوشی شما، بسته به بازار و یا دستگاه متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سونی همیشه پای دوربینو عکس باشه پیش کسفته