سامسونگ گلکسی J8

سامسونگ گلکسی J8 با دوربین دوگانه تاییدیه NCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی J8 موفق شده تاییدیه NCC را دریافت کند که می‌تواند نویدبخش عرضه جهانی آن باشد. گلکسی جی 8 سامسونگ به دوربین دوگانه و یک نمایشگر تمام صفحه با نسبت ابعاد مدرن مجهز است.

سامسونگ گلکسی J8 یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ است که موفق شده به تازگی تاییدیه NCC تایوان را دریافت کند. در حالی که این گوشی در کشور هندوستان معرفی شده است، اما هنوز فروش آن اغاز نشده است. به لطف تاییدیه NCC که روز گذشته این گوشی دریافت کرده، حالا می‌توانیم بگوییم که عرضه جهانی آن از خاک تایوان خواهد گذشت. ما همچنین برخی از عکس‌های این گوشی در دنیای واقعی را یافته‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. سامسونگ گلکسی جی 8 با کدنام SM-J810Y در NCC رویت شده است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی J8

این تصاویر زنده نشان می‌دهند که شما می‌توانید با این گوشی ارزان قیمت سامسونگ، طعم نسبت ابعاد مدرن 18.5:9 را بچشید. همچنین در تصویری واضح از قسمت پشتی گوشی شما می‌توانید یک ماژول دوربین دوگانه و یک اسکنر اثر انگشت را مشاهده کنید. البته متاسفانه غول کره‌ای از تراشه اسنپدراگون 450 در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است،‌ در حالی که رقبای آن همگی از تراشه‌های سری اسنپدراگون 6xx بهره می‌برند. سامسونگ گلکسی J8 همچنین به یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تجهیز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی J8

یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در داخل این گوشی، وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن صفحه نمایش را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید 8 اوریو نیز در راس بخش نرم افزاری گوشی جای گرفته است. برای بخش دوربین، سامسونگ گلکسی J8 از یک ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 16 + 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود استفاده می‌کند. این گوشی را می‌توان یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از گلکسی ای 6 دانست که حالا دوربین سلفی 26 مگاپیکسلی آن تنزل پیدا کرده است.

در حال حاضر گلکسی جی 8 با قیمت 280 دلار در هند به فروش می‌رسد. هرچند هنوز قیمت خرید نسخه‌ی جهانی این گوشی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود به زودی جزئیات تازه‌ای از آن به دست آید.