جام جهانی گوگل

معرفی 5 ابزار مفید گوگل برای دنبال کردن جام جهانی 2018

جام جهانی 2018 بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام فرا رسید. بهتر است با استفاده از ابزارهای کاربردی گوگل، به شیوه‌ای تکنولوژیک و حرفه‌ای جام جهانی فوتبال را دنبال کنیم. در این مطلب با 5 ابزار مفید گوگل به منظور دنبال کردن جام جهانی 2018 آشنا خواهیم شد.

جام جهانی فوتبال امسال به میزبانی روسیه انجام شده و کاربران از مدت‌ها قبل منتظر فرا رسیدن آن‌ هستند. همانطور که می‌دانید، ویوو به عنوان یکی از بزرگترین گوشی‌سازان چینی، از مدت‌ها قبل به عنوان اسپانسر این جام جهانی و همچنین جام جهانی 2022 انتخاب شده است.

این سری مسابقات ورزشی را باید محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین رویدادهای تلویزیونی دانست، چرا که بر اساس پیش‌بینی‌ها، چیزی نزدیک به 3.2 میلیارد نفر نظاره‌گر رقابت 32 تیم خواهند بود. انتظار می‌رود فقط بازی فینال جام جهانی 2018 توسط بیش از یک میلیارد نفر مشاهده شود!

5 ابزار مفید گوگل

بهتر است برای دنبال کردن جام جهانی امسال به شیوه‌ای متفاوت و تکنولوژیک، از گوگل به عنوان غول اینترنت کمک بگیریم در این مطلب با 5 ابزار مفید گوگل که جام جهانی امسال را برای شما خاطره‌انگیز خواهند کرد آشنا می‌شویم. بسیاری از ابزارها جدید نبوده و هم اکنون نیز به صورت گسترده توسط شما مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما به احتمال زیادی از کاربرد ویژه آن‌ها برای جام جهانی بی‌خبر هستید.

گوگل سرچ

ابزار مفید گوگل

گوگل موتور جستجوی خود را برای رضایت تماشاگران دست‌کاری کرده است، به همین دلیل اکنون کارت‌های لایوی را در بالای لیست نتیجه برای جداول گروه‌ها مشاهده خواهید کرد. همچنین توییت‌های مرتبط، بهترین بازیکنان، بهترین تصاویر و کلیپ‌های محبوب منتشر شده پیرامون جام جهانی به کاربران موتور جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند.

پین کردن در اندروید

کاربران سیستم عامل‌های موبایل گوگل می‌توانند بازی‌ها را در صفحه خانه گوشی ها و تبلت های خود پین کرده و به این روش بدون نیاز به مشاهده بازی‌های جام جهانی 2018، به صورت زنده از نتایج اطلاع پیدا کنند. تنها کافی است وارد اپلیکیشن Google شده و بعد از مشخص کردن بازی که نتیجه آن برایتان اهمیت دارد، آن را با تکنیک کشیدن و رها کردن در صفحه هوم قرار دهید.

گوگل نیوز

ابزار مفید گوگل

گوگل نیوز با توجه به فرا رسیدن جام جهانی 2018، به یک ردیاب جام جهانی مجهز شده و اکنون یک ابزار مفید گوگل برای دنبال کردن مسابقات این رویداد بزرگ محسوب می‌شود. به لطف آن از مهمترین وقایع رخ داده طی بازی‌ها تا آن روز و همچنین وقایع مهمی که قرار است به زودی رخ بدهند مطلع می‌شوید.

گوگل اسیستنت

گوگل اسیستنت

دستیار هوشمند گوگل قادر خواهد بود به تمامی جستجوهای شما پیرامون جام جهانی پاسخ بدهد. به عنوان نمونه با صدور فرمان‌های صوتی، پرامتیازترین تیم در هر گروه را تشخیص داده و نتیجه هر بازی خاصی را متوجه خواهید شد. پرسش‌های شما می‌توانند از این نیز تخصصی‌تر و جزیی‌تر باشند. به عنوان نمونه می‌توان از گوگل اسیستنت درخواست کرد تیم دارای ضعیف‌ترین دفاع را معرفی کند!

گوگل مپس

این ابزار مفید گوگل در جام جهانی فوتبال امسال نیز کاربرد فراوانی خواهد داشت. گوگل مپس، به یک قابلیت فوق‌العاده مجهز شده است، به این معنی که به هر کاربر نشان می‌دهد در کدام کافه نزدیک وی، افراد به صورت دست جمعی مشغول تماشای بازی‌ها هستند!