شرکت خودروسازی رنو

شرکت خودروسازی رنو ایران را ترک نمی‌کند

شرکت خودروسازی رنو قصد ندارد ایران را ترک کند. مدیر این خودروساز فرانسوی اعلام کرد با وجود تحریم‌های آمریکا، از بازار ایران نمی‌رود، حتی اگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شود.

مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد با وجود دور جدید تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران، به حضور در بازار ایران ادامه می‌دهد. خبرگزاری رسمی فرانسه خبر داده که کارلوس گون، مدیرعامل رنو، در مجمع سالیانه‌ی این شرکت خودرسازی در خصوص برنامه‌های رنو گفته در شرایط خروج آمریکا از برجام، ما ایران را ترک نخواهیم کرد، حتی اگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شویم.

رنو در حالی از ادامه‌ی حضور در بازار ایران،‌ حتی در صورت کاهش فروش، خبر داده که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، ضمن خروج از برجام و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، تمامی شرکت‌های خارجی را تهدید کرده که فعالیت‌های خود در ایران را متوقف کنند.

شرکت خودروسازی رنو اهمیت بازار ایران را می‌داند

پیش از این و به دنبال اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گروه پژو سیتروئن رسما اعلام کرد که از ایران می‌رود و شرکت‌های مزدا و هیوندای نیز ظاهرا فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند. لازم به ذکر است که شرکت رنو، همکاری‌هایی را با گروه خودروسازی سایپا و حتی ایران خودرو دارد. کارلوس گون در سال گذشته نیز اعلام کرده بود اهمیت بازار ایران را می‌داند و ایران را تحت هیچ شرایطی ترک نمی‌کند و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و جدی برای این بازار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. بله ، ماشین های بنجلش رو چند برابر بازارهای خارجی این جا بفروشه ، نصفش رو هم که جریمه بده به امریکا ، بازم براش سود داره

  2. اووووووووووووووووووف 206 اخه 49 تومن؟
    یا خدا چخبره اخه

  3. ن ترو خدا ترک کنه این بره دیگه چی میمونه؟؟

  4. فرقی بحال کسی نمیکنه بدتر از ایاشم دیدیم و تجربه کردیم

  5. چه لطفی کرد در حق ما
    ما ک دیگ آب از سرمون گذشته حالا این شرکتم بره یا نره هیچ اتفاق خاصی نمیفته

  6. ولی عوضش پژو هیوندا مزدا همه ترک کردنن

  7. فرقی نمیکنه ما تولید ملی رو راه انداختیم و نیازی به بیگانه ها نداریم