سامسونگ Project V

تصاویر موبایل تاشو سامسونگ Project V منتشر شد

عکس‌های منتسب به موبایل تاشو سامسونگ Project V در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد توسعه این دستگاه با شماره مدل SM-G929F متوقف شده است.

شایعات پیرامون موبایل انعطاف پذیر سامسونگ هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد و چندین سال است که علاقه‌مندان در انتظار معرفی محصولی جدید و کاملا متفاوت از گوشی های امروزی هستند. در همین حال، یکی از افشاگران قابل اعتماد با نام کاربری “_MMDDJ” با انتشار تصاویری از سامسونگ Project V که البته توسعه آن متوقف شده، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

طراحی سامسونگ Project V مشابه گوشی ZTE Axon M بوده و در آن از دو نمایشگر که با یک لولا به یکدیگر متصل شده‌اند، استفاده شده است. از آنجایی که مدت زمان زیادی از ارائه طرح این گوشی می‌گذرد، در آن خبری از نمایشگر بدون حاشیه یا اسکنر اثر انگشت درون صفحه نیست و سازندگان از کلید فیزیکی هوم بهره برده‌اند. کاربران می‌توانند گوشی را به طرف بیرون باز کرده و همانند یک موبایل معمولی از آن استفاده کنند. مورد جالب، ضخامت بالای بخش اصلی دستگاه و ضخامت پایین‌تر نمایشگر دوم است؛ در این صورت، هنگام تا کردن دستگاه، ما با یک موبایل بسیار ضخیم رو به رو خواهیم شد. علاوه بر این، بخش پایینی دستگاه هم میزبان جک 3.5 میلی‌متری صدا و یو اس بی نوع C است.

سامسونگ Project V

مطابق با اطلاعات موجود، این گوشی با شماره مدل SM-G929F پیش‌تر در تاریخ 25 می 2015 همراه با اندروید مارشملو رویت شده بود، اما به دلایل نامعلوم هیچ‌گاه روانه بازار نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را مشاهده کنید:

عکس های موبایل سامسونگ Project V

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خیلی خنده داره

  2. وایی بااخره ساختش

  3. واقعا انگار دوتا گوشیه
    مطمنم انقد فروشش کم باشه که دیگ شرکت سامسونگ ازش تولید نکنه

  4. وقتی قراره ایده مایکروسافتو بدزدی

  5. این چقدر مسخرسسسس
    چقدر ضخامت گوشی زیاد شده
    مگ لپتاپه چه ایده چرتی

  6. این که دوتال گوشیه چسبوندن به هم