مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در راه ورود به بازارهای آسیایی منتخب

پس از درز کردن شایعاتی مبنی بر تولید مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 سامسونگ، حالا به نظر می‌رسد که عرضه‌ی این مدل تنها به برخی از بازارهای آسیایی محدود خواهد بود.

در تازه‎ترین گزارش‌ها پیرامون پرچمدار آتی سامسونگ اینطور ادعا شده است که مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 تنها در کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد. البته همچنان این احتمال وجود دارد که مدل مورد اشاره با تاخیر روانه بازار سایر کشورها نیز بشود.

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در کره جنوبی و چین عرضه می‌شود

در مورد سایر مشخصات این فبلت، اطلاعات جدیدی به دست نیامده است و احتمالا گلکسی نوت 9 مجهز به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که دوربین دوگانه این پرچمدار جدید مجهز به دیافراگم متغیر (همانند سری گلکسی اس 9) و سنسور ثانویه تله فوتو باشد و وجود یک سنسور 8 مگاپیکسلی در دوربین سلفی آن نیز دور از ذهن نیست. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات منتسب به سامسونگ گلکسی نوت 9 به شمار می‌روند.

اما از منظر طراحی، انتظار می‌رود پرچمدار آتی خانواده نوت شباهت‌های بسیاری با پرچمدار فعلی (گلکسی نوت 8) داشته باشد و فریم آلومینیمی آن از دکمه‌های کنترل صدا، کلید پاور و دکمه بیکسبی میزبانی کند.

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9

همچنین بر خلاف برخی ادعاها مبنی بر وجود یک دکمه فیزیکی جدید برای دوربین، به نظر می‌رسد چنین چیزی به واقعیت نخواهد پیوست. دیگر شباهت احتمالی گلکسی نوت 9 و نوت 8، جنس شیشه‌ای پنل‌های جلویی و پشتی آن‌هاست؛ البته انتظار می‌رود حاشیه زیر نمایشگر Infinity Display پرچمدار جدید، به طرز محسوسی باریکتر شده باشد.

اما برسیم به موعد رونمایی از گلکسی Note 9 که منابع غیر رسمی ضمن اشاره به تاریخ 9 آگوست (برابر با هجدهم مرداد ماه)، عنوان کرده‌اند که دو هفته پس از معرفی رسمی این پرچمدار در نیویورک، فروش آن نیز آغاز خواهد شد.