آپدیت جدید OnePlus 6

آپدیت جدید OnePlus 6 کیفیت تماس تلفنی را افزایش می‌دهد

آپدیت جدید OnePlus 6 با هدف رفع چندین باگ اصلی و بهبود کیفیت تماس تلفنی در اختیار کاربران قرار گرفت. اما آیا کاربران باید در انتظار چیزی بزرگ در این به‌روزرسانی باشند؟

حتی یک ماه هم از عرضه وان پلاس 6 در بازار کشورهای منتخب نمی‌گذرد که کاربران، چندین آپدیت مختلف را دریافت کرده‌اند. برخی از این آپدیت‌ها ضمن رفع مشکلات اصلی و باگ‌ها، برخی ویژگی‌ها را به گوشی اضافه کرده و حتی برخی را حذف می‌کردند. جدیدترین به‌روزرسانی منتشرشده توسط وان پلس هم لزوما چیز بزرگی را به همراه ندارد و عمده تغییرات آن به مشکلاتی مربوط می‌شود که کاربران طی چند هفته اخیر گزارش کرده بودند.

آپدیت جدید OnePlus 6 که در واقع سیستم نرم افزاری دستگاه را به OxygenOS 5.1.8 به‌روز می‌کند، کیفیت تماس تلفنی را افزایش خواهد داد. وان پلاس هدف اصلی از ارائه آپدیت را بهبود همین قابلیت و رفع مشکلات مرتبط با پایداری دستگاه عنوان کرده است. OxygenOS 5.1.8 همچنین پایداری شبکه را بهینه خواهد کرد. در نهایت، مدیران می‌گویند نسخه 5.1.8 برای کاربران کشور هند، شامل تمام ویژگی‌های اعلام‌شده در نسخه 5.1.7 می‌شود. هم‌اکنون پروسه انتشار این آپدیت آغاز شده و ممکن است چند روز طول بکشد تا همه کاربران، اعلان مربوطه را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظر من توی این سری از پرچمدارایی که معرفی شد بهترینش همین وان پلاس بود هم از لحاظ قیمت و هم امکانات و مخصوصا دوربین خوبی که داره

  2. مگه قبلش بدون کیفیت بود>؟

  3. اگ اون طراحی ناچ رو نداشت خیلی خوبتر میشد
    البته همینجوریشم بین پرچمدارا حرف اول رو میزنه از همه لحاظ