پرینتر سه بعدی با جوهر شکلاتی

درباره چاپ سه بعدی و چاپگرهای ویژه این کار تا به حال مطالب زیادی  خوانده اید. اما مهمترین ایراد این پرینترها و به خصوص Imagine 3D printer این است که هنگام کار دستگاه، بوی سمی پلاستیک مذاب تمام محیط را پر می کند. فکر می کنید بهتر نبود که به جای این بوی آزار دهنده، کار با پرینتر اتاق را مملو از بوی معجون های شیرین و خوشمزه می کرد؟ خب نظرتان درباره بوی شکلات چیست؟ و اینکه کارتریج های این پرینتر را با شکلات پر کنید و ابزارهای سه بعدی خوشبو و خوشمزه ای چاپ کنید!
اولین روزهای سال ۲۰۱۱ بود که خبر ساخت پرینتر سه بعدی غذا را سایتهای اینترنتی خواندید و حالا نوبت به تجاری شدن بخشی از این ایده رسیده است. درست است که چاپ سه بعدی آینده ساخت ابزارها در صنعت خواهد بود، اما تا آن موقع چنین استفاده های فانتزی و سرگرم کننده ای از پرینترهای سه بعدی هم لذت خودش را دارد. مثلا چاپ یک خرگوش کوچولوی شکلاتی که می تواند عصرانه خوشمزه ای برای میهمان ویژه تان باشد.
شرکت Essential Dynamics که سازنده پرینترهای Imagine 3D است، به تازگی تغییراتی در تولیداتش داده که آنها را جذاب تر از قبل می کند. سرنگ های پرینت این دستگاه می توانند از موادی همچون شکلات، پنیر، اپوکسی ، سیلیکون و حتی بتن پر شده و مجسمه و ابزارهایی مختلفی را تولید کنند. اگر شما هم به دنبال یک صبحانه شکلاتی یا پنیری خوش قیافه می گردید، کافی است با پرداخت ۳۰۰۰ دلار یکی از این پرینترها را خریداری کنید. حالا نوبت تخیل شما است که انتخاب کند چه اشیاء و موجودات شکلاتی را برای میهمانی آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*