مشخصات فنی نوکیا 5.1 پلاس

مشخصات فنی نوکیا 5.1 پلاس وجود نمایشگر ناچ را تایید می‌کند

تصاویر و مشخصات فنی نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) از طریق TENAA منتشر شد. این اطلاعات ضمن تایید اخبار قبلی، طراحی گوشی جدید نوکیا را هم نشان می‌دهند.

اچ ام دی گلوبال گوشی نوکیا X6 را برای بازار چین و گوشی نوکیا 5.1 را برای بازار جهانی معرفی کرده بود. حالا موبایلی جدید با شماره مدل TA-1099 و نام نوکیا X5 یا 5.1 پلاس در وب‌سایت آژانس چینی تنا رویت شده است که عرضه یک موبایل کم‌حاشیه دیگر از سوی فنلاندی‌ها را تایید می‌کند.

مشخصات فنی نوکیا 5.1 پلاس

گوشی جدید نوکیا به تراشه هلیو P60 یا یکی از چیپ‌های سری اسنپدراگون 600 مجهز شده و کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را در انواع مختلفی با 3، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. متاسفانه تصاویر نوکیا ایکس 5 یا 5.1 پلاس، بریدگی بالای صفحه را نشان نمی‌دهند، اما با توجه به وضوح 720×1520 و نسبت 19:9 باید خود را برای این طراحی آماده کنیم.

سازندگان از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی در کنار اندروید اوریو استفاده کرده‌اند. به تازگی اچ ام دی گلوبال از انتشار آپدیت‌های اندروید برای دو سال آینده و ارائه بسته‌های امنیتی برای سه سال آینده خبر داده است؛ در این صورت امیدواریم دستگاه پیش رو نیز جزئی از برنامه جدید HMD باشد.

تصاویر نوکیا 5.1 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*