بررسی ویدیویی خودرو تویوتا پریوس 2017

بررسی ویدیویی تویوتا پریوس 2017

تویوتا پریوس 2017 یکی از محبوبترین خودروهای جمع و جور بازارهای جهانی است که در بازار ایران نیز شاهد حضورش هستیم. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویدیویی این خودروی جذاب بپردازیم.

بی‌تردید طراحی‌های مدرن هستند که آینده‌ی فناوری را به ما نشان می‌دهند؛ در این میان می‌توان به خودرو تویوتا پریوس 2017 به عنوان یک اتومبیل هیبریدی اشاره کرد که به واسطه خلاقیت در طراحی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین باعث شده یکی از جذاب‌ترین خودروهای میان رده جهان را ببینیم.

پریوس تازه ورود به بازار ایران، چهارمین نسل این خودرو ژاپنی از سال 1997 میلادی است. نخستین نسل پریوس تا سال 2003 نیز به تولید می‌رسید و 5 میلیون نسخه از آن نیز تا پیش از ورود به بازار ایالات متحده که با تاخیر هم انجام گرفت، به فروش رسید. از آن زمان، تویوتا هر 6 سال نسل جدیدی از پریوس زیبای خود را بازطراحی کرده و روانه‌ی بازار می‌کند. این خودرو در سه کلاس C به عنوان یک هاچ بک، V به عنوان یک ون و پرایم که همانطور از نامش مشخص است شامل پیشرفته‌ترین فناوری‌های شرکت تویوتا است.

بررسی ویدیویی تویوتا پریوس 2017

با نگاهی به ظاهر این خودرو، شاید شما هم متوجه طراحی عجیب آن شده‌اید؛ اما باید بگوییم که این طراحی عجیب و غریب عمدا از سوی تویوتا در پیش گرفته شده است و اگر قصد خرید خودرویی را دارید که نمی‌خواهید زیاد در چشم‌ها باشد باید بگوییم که قید خرید یاریس را بزنید. چراغ‌های LED جلو و عقب این خودرو به شکل خفاش‌هایی با برش‌های تیز طراحی شده‌اند و چراغ‌های پشتی بر خلاف دیگر سدان‌های بازار به حالت عمودی قرار گرفته‌اند.

بررسی ویدیویی خودرو تویوتا پریوس 2017

البته تمام این‌ها به معنای زیبایی طراحی خودرو نیست. یکی از نکات منفی که شاید باعث شود بسیاری از افراد چشمشان را بر روی خرید این خودرو ببندند، همین ظاهر عجیب خودرو باشد. به طور مثال جلوپنچره‌ی تویوتا پریوس 2017 به صورت یک تکه با بدنه طراحی شده است. همچنین در حالی که ظاهر این خودرو خشن و تیز است، اما از نظر فنی نمی‌توانید انتظار عملکرد یک خودروی اسپورت را داشته باشید. به طور کلی نیز پریوس 2017 نسبت به مدل سال گذشته خود نیز کشیده‌تر، خوابیده‌تر و پهن‌تر شده است.

به صورت استاندارد رینگ‌های آلومینیومی 15 اینچی برای این خودرو در نظر گرفته شده است،‌ اما خوشبختانه در مدلی که وارد بازار ایران شده شما قادر به سفارش مدل‌های 17 اینچی خواهید بود. آینه‌های جانبی خودرو دارای گرم کن و راهنما هستند و سنسورهای باران نیز در دو شیشه پاک کن پشتی و جلویی تعبیه شده است.

بررسی ویدیویی خودرو تویوتا پریوس 2017

یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 1.8 لیتر در زیر کاپوت این خودرو جای گرفته است که حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعتی را به همراه دارد. پریوس همچنین برای رسیدن به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت، نیازمند 10.6 ثانیه زمان است. بدین ترتیب نمی‌توان این محصول را خودرویی پرشتاب توصیف کرد. اما توجه داشته باشید که میزان مصرف سوخت، برگ برنده‌ی تویوتا در این خودرو است. تویوتا پریوس 2017 در هر 100 کیلومتر تنها 3.6 لیتر بنزین می‌سوزاند که می‌تواند نسبت به رقبایش شگفت انگیز باشد. حجم باک این خودرو 43 لیتر بوده و می‌توانید با هر باک کامل آن مسافتی بین 700 الی 800 کیلومتر را طی کنید. فراموش نکنید که این خودرو، یک خودروی هیبریدی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چه هنجاری
    وقتی نتونی بخری ساختار شکنه نه هنجار شکن

  2. اوووووووووووف معرکس
    چه کرده لامصب

  3. یک خبر جالب و تامل برانگیز!!!!

    شرکت سایپا، توانایی تولید تیبا و ساینا رو به تنهایی نداره و شرکت سیتروئن بهشون کمک می کنه تا تیبا و ساینا تولید کنند!!!!!!!!!!!!

    به شرکت سازنده رو در تصویر ذیل جلوی نام ماشین ها توجه کنید:
    https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2018/06/کم-کیفیتترین-خودروها.jpg

    من هی می گم باید گریست!!!

    یعنی با رفتن پژو سیتروئن از بازار ایران، نه تنها پژو 405 و سمند و 206 و دنا و پژو پارسی وجود نداره، بلکه تیبا و ساینا هم وجود نخواهد داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    عجب!

    آخه یکی نیست بگه شما وقتی نمی تونید یک دونه تیبا رو هم به تنهایی تولید کنید (یک مشت فلز و پلاستیک) چرا این قدر جلوی کشورهای پیشرفته مدعی هستید؟

    با سپاس

  4. گدجت نیوز عزیز، ماشین های تولید انبوه در ایران رو هم بررسی کن

    با سپاس