6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی 6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) به جای ال جی جی 7 تینکیو به عنوان جدیدترین پرچمدار ال جی در بازار بپردازیم.

ما در مقاله‌ای جداگانه به 4 دلیل خرید پرچمدار ال جی به جای Galaxy S9 را بررسی کردیم. حال می‌خواهیم به بررسی 6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو بپردازیم.

ال جی بازی در بازار گوشی های هوشمند را به خوبی یاد گرفته است، به خصوص آخرین گوشی آن‌ها ال جی جی 7 تینکیو که از جایگاه مهمی نیز برخوردار است نمایانگر این قضیه خواهد بود. با این همه، گوشی های هوشمند رقیب نیز عملکرد قدرتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند. همین بهانه خوبی شد تا ما به بررسی 6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ به جای ال جی جی 7 تینکیو بپردازیم.

دلایل خرید گلکسی اس 9

1 – مدل پایه گلکسی اس 9 حدود 30 دلار ارزان‌تر از ال جی جی 7 است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری را برای خرید یک گوشی پرچمدار جدید پرداخت کنید، لازم به ذکر است گوشی گلکسی اس 9 با نمایشگر 5.8 اینچی از قیمت 720 دلاری برخوردار است،‌ در حالی که ال جی جی 7 تینکیو با قیمت 750 دلار به فروش می‌رسد.

2 – فناوری نمایشگر گلکسی اس 9 بهتر از ال جی جی 7 است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

سامسونگ از نمایشگرهای AMOLED استفاده می‌کند که یک نوع نمایشگر OLED برای گوشی های سری گلکسی است و از هر نظر، درخشان‌تر از نمایشگر LCD‌ به کار رفته بر روی گوشی ال جی جی 7 تینکیو است. کنتراست داینامیک بیشتری دارد، رنگ‌ها غنی‌تر هستند و چندان زیاد از باتری گوشی مصرف نمی‌کند. قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) نیز اطلاعات اولیه را بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر گوشی به تصویر می‌کشد.

3 – گلکسی اس 9 از طراحی بهتری نسبت به ال جی جی 7 برخوردار است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

این یک نظر شخصی است، اما سخت می‌توان قبول کرد که طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ بهتر از ال جی جی 7 تینکیو نیست. نمایشگر خمیده و لبه به لبه آن بسیار جذاب است. و در اینجا با در دست گرفتن پرچمدار سامسونگ، حس داشتن یک گوشی پریمیوم بیشتر از زمانی است که جی 7 را در دست می‌گیرید.

4 – گلکسی اس 9 از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

استریو بهتر از موتو است. بله ال جی در G7 یک اسپیکر قدرتمند و با وسعت صدای زیاد استفاده کرده است، اما آن همچنان ارائه کننده صدای مونو است که نمی‌تواند داینامیکی همچون استریو را برای موسیقی و ویدیوها ارائه کند.

5 – دوربین گلکسی اس 9 بهتر است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

سامسونگ اساسا از بهترین دوربین ها در گوشی های پرچمدار سری گلکسی خود استفاده می‌کند. ال جی جی 7 نیز مطابق انتظار از یک دوربین خوب برخوردار است، اما در آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم، به نظر دوربین گلکسی اس 9 از عملکرد بهتری برخوردار است.

6 – اگر عادت به زوم کردن تصاویر دارید، گلکسی اس 9 پلاس گزینه‌ی بهتری است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

دوربین ثانویه گلکسی اس 9 پلاس از یک لنز زوم با ارائه زوم اپتیکال 2 برابری بهره می‌برد که عملکرد آن بهتر از زوم دیجیتالی در ال جی جی 7 است.

یک مورد بیشتر: گلکسی اس 9 به نمایشگر ضربان قلب تجهیز شده است

6 دلیل برای خرید گلکسی اس 9 به جای ال جی جی 7 تینکیو

ما حضور یک نمایشگر ضربان قلب را جزو 6 مورد فوق برای بهتر بودن خرید گلکسی اس 9 نسبت به ال جی جی 7 قرار ندادیم. اما اگر شما نیاز دارید در طول روز ضربان قلب خود را چندین بار بگیرید،‌ به خصوص اگر ورزشکار هستید، گلکسی اس 9 می‌تواند همراه همیشگی شما باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سامسونگ خز شده مثل پراید

  2. دلیل های مزخرف شخصی مانند طراحی این گوشی بهتر است دوربین این گوشی بهتر است

  3. دیگ اینو همه میدونند دوربین ال جی و سونی از همه گوشی ها بهتره

    نویسنده محترم به جا ایکه طرفداری کنی از سامسونگ حقیقتا رو بنویس

    دوربین ال جی و سونی از همه گوشیا بهتره مخصوصا LG G7

    • شما برو ال جی بگیر حداقل یکی فروخته باشه خخخخخخخخخخ همون اگه فقط خودت بدونی سونی و ال جی اگه بهتر بودن فروش بیشتری داشتن فعلا که تو بازار گوشی سرویس شدن فروش کلی دنیا دست سام هواوی و اپل هست ال جی و سونی توی لیست نیستن خلاص پس الکی نظر نده مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

      • من خودم هواوی دارم استاد ولی صد در صد سامسونگ و اپل نمی گیرم ای همه پول بدم که دو روز بعدش گوشی بپوکه مگ مریضم.همی ی هفته قبل بود گوشی سامسونگ یه ماشین رو فرستاده بود رو هوااااااا

  4. واقعا از شما بعید بودش که هر خبر چرتیو از هر منبع مزخرف گونه ای میذارین این سایت مشخصه که از زیر شاخه های سامهنگه ونویسندشم زماانی که این مطالبو می نوشته یه چیزی زده بوده که اینمزخرفاتو نوشته آخه چه جوری هر چی نقطعه ضعف سامهنگو کرده نقزعه و هر چی نقطعه قوت الجیه کرده نقطعه ضعف این احمق هنوز نمی دونه که نمایشگر استفاده شده در الجی جی 7 thinqu از یک پنل جدید به نام مبکرو ال سی دی ساخته شده که چه از لحاظ خوانایی زیر آفتاب و چه روشنایی 1080 نیتی و چه کیفیت رنگ و چه مصرف انرژی مخصوصا مصرف انرژی که هم رده اولداست تازه از سوپر امولدم خیلی بهتره البته صفحه سامسنگ املده نه اولد چون این دوتا خیلی با هم فرق می کنن اسپیکر دالبی ویژن استریو الجی که طبق تست تمام سایت های معتبر 10 برابر هر گوشی دیگست بهش میگه مونو اصلا اسپیکر و دک جی 7 با هیچ گوشی قابل مقایسه نیستش. ضمنا دوربین جی 7 هم قابلیت روم 2 برابر داره ویه قابلبت بسیار ویژه به نام ai camera داره که تصاویر بسیار روشن تری از هر پرچمدار دیگه ایمی گیره کلا این یارو حالش خوش نیست به نظرم هر کی سامسنگ اس 9 و یا اس 9 پلاس بخره یه احمق به تمام معناست

  5. فقط سامسونگ
    آسمومنم به زمین بیاد هیچی مث سامسونگ نمیشه

  6. دلیلاش کاملا منطقیه مخصوصا دوربینش

  7. به نظر من یکی از بهترین انتخاب هایی که میشه داشت همین گلکسی اس 9 یا مدل پلاسش هست