معرفي و مشخصات فني اسمارت فون Xperia ZR

به تازگي مشخصاتي از اسمارت فون بعدي سوني با نام Xperia ZR در منابع خبري تکنولوژي منتشر شده است ، اسمارت فوني که مثل برادر بزرگتر خود داراي مسخصات جالب و قابل توجهي است ، اين دستگاه با نام Dogo و شماره مدل Sony C550X شناخته شده و همانند Xperia Z اسمارت فوني ضد آب است ، در ادامه با  اخبار و مشخصات تکميلي با گجت نيوز همراه باشيد .

صفحه نمایش آن ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پروسسور آن ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی کوالکام S4 Pro و رم آن ۲ گیگابایتی است. دوربین اصلی این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایتی می باشد، البته کاربر با استفاده از microSD میتواند حافظه ذخیره سازی خود را افزایش دهد.

انرژی مورد نیاز Xperia ZR را یک باتری ۲۳۰۰mAh تامین می کند. همانطور که عنوان شد این محصول سونی دارای سطح بالایی از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می باشد. یکی از ویژگی های آن وجود IP55/IP58 است که حتی از رتبه مقاومت اسمارت فون اکسپریا Z بالاتر است.
اين اسمارت فون در عمق 1.5 متري تا 30 دقيقه امکان مکالمه بدون هيچ گونه آسيبي را دارد. اکسپریا ZR از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به ZL عنوان شده است. ضخامت آن احتمالا بیش از ۱۰ میلیمتر و وزن آن در حدود ۱۴۰ گرم خواهد بود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*