شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ به عنوان بهترین برند آسیا انتخاب شد

سامسونگ بر قله آسیا ایستاد. شرکت سامسونگ الکترونیکس برای هفتمین سال پیاپی در نظرسنجی سالانه 1000 برند برتر آسیا به عنوان بهترین برند قاره کهن انتخاب شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس برای هفتمین سال متوالی به عنوان بهترین برند آسیا انتخاب شد. این انتخاب حاصل نتایج نظرسنجی سالانه «1000 برند برتر آسیا» است که توسط کمپین آسیا-پاسیفیک و با همکاری نیلسن انجام می‌شود. این رده‌بندی مبتنی بر نظرات کاربران در 17 گروه محصولی اصلی شامل خودرو، خرده‌فروشی و لوازم الکترونیکی است و می‌تواند معیاری واضح برای تعیین برجسته‌ترین برند باشد.

1000 برند برتر آسیا

شرکت سامسونگ به رشد خود ادامه می‌دهد

استیو لی، مدیرعامل آسیا و اقیانوسیه سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

شرکت سامسونگ از دریافت دوباره این عنوان بسیار مفتخر است. این عنوان نشانه حمایت کاربران از ما و محصولات و خدمات ما است. ما به رشد خود در مقام یک برند ادامه خواهیم داد. سامسونگ همچنان به نوآوری‌های مداوم برای خلق تجربه‌ها و امکانات جدید برای مشتریان خود ادامه خواهد داد.

مطالعه بالا در سیزده بازار اصلی انجام شده است. برای انعکاس دقیق‌تر نظر کاربران، معیارهایی مانند سن، جنسیت و درآمد ماهانه نیز در نظر گرفته شده است.

شرکت سامسونگ

رهبری در نوآوری و شهروند مسئولیت‌پذیر جهانی

شرکت سامسونگ به صورت مداوم برای تحقق فردایی بهتر و ماندن در جایگاه برترین برند آسیا در حال تلاش است. برآوردن نیاز و خواست مشتریان بخشی ضروری از تلاش ما در مقام رهبر این صنعت برای رسیدن به این اهداف است. در عین حال تعامل سازنده با هر جامعه‌ای که سامسونگ در آن فعالیت دارد نیز جزیی مهم در حفظ پشتوانه سامسونگ در چنین جوامعی است.

1. رهبری در نوآوری

سامسونگ هر ساله حدود 14 میلیارد دلار در حوزه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند تا همچنان در نوآوری پیشرو باقی بماند. بیش از یک پنجم کارمندان ما در حوزه تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند و همین مسئله به سامسونگ امکان می‌دهد تا در قله برترین‌ها باقی بماند. لیست زیر از عرضه نوآورترین محصولات هم تاییدی بر همین مسئله است:

2. گلکسی S9 و S9 پلاس

گوشی های هوشمند گلکسی S9 و S9 پلاس در مراسم رسمی پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل 2018 در بارسلون رونمایی شدند و بعدها در کل منطقه نیز عرضه شد. این گوشی‌ها مجهز به دوربین‌هایی با لنز دوگانه هستند که همانند چشم انسان عمل کرده و تجربه‌ای فراگیر را برای کاربران فراهم می‌کنند.

3. تلویزیون‌های QLED 2018

سامسونگ سری 2018 تلویزیون‌های پرچمدار خود به نام QLED را در مراسم به نام نگاه اول در نیویورک رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها با طراحی چشمگیر، کیفیت برتر تصویر و امکانات هوشمند خود به کاربران امکان می‌دهند تا بدون هیچگونه مشکلی از هر محتوایی لذت ببرند، حتی در زمانی که کاربر مشغول تماشای تلویزیون نباشد.

4. برنامه‌هایی برای ایفای دین به جامعه

شرکت سامسونگ با استفاده از شبکه جهانی و نوآوری‌های خود به دنبال کمک به جامعه و تحکیم جایگاه خود در داخل جوامعی است که در آنها فعالیت دارد. این شرکت موفقیت را نه صرفا بر اساس دستاوردهای تجاری بلکه بر اساس کیفیت خدمات رسانی و بهبود این جوامع ارزیابی می‌کند.

شرکت سامسونگ در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه با در اختیار گذاشتن تخصص و فناوری‌های خود به جامعه، اقدام به خلق ارزش اجتماعی می‌کند. این شرکت با باور به آن که آموزش بذر نوآوری است، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا از روش‌های هوشمند در آموزش بهره‌مند شوند. همکاری با سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیردولتی محلی و موسسات تفریحی به سامسونگ کمک کرده است تا ‍170 مدرسه هوشمند و 26 موسسه فناوری را در سراسر منطقه تاسیس کند. این برنامه‌ها فضای آموزشی مجهز به فناوری را برای مهارت آموزی بهتر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

روش نظرسنجی

داده‌های جمع‌آوری شده برای معرفی 1000 برند برتر آسیا از طریق یک نظرسنجی آنلاین به دست آمده است که کمپین آسیا-پاسیفیک و شرکت اطلاعات و دانش نیلسون آن را طراحی کرده‌اند. مطالعه حاضر در سیزده بازار منطقه انجام شده که در هر بازار 400 نفر به سوالات این کمپین پاسخ داده‌اند، به جز بازارهای چین و هند که در آنها به ترتیب 800 و 1200 نفر در این نظرسنجی شرکت داشتند. برای نمایش بهتر نگرش‌ها و دیدگاه مشتریان، مواردی مانند سن، جنسیت و درآمد خانوار نیز در آنها لحاظ شده است.

این مطالعه 17 گروه محصولی شامل نوشیدنی‌ها، خدمات مالی، خودرو و غیره و نیز 79 گروه فرعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این نظرسنجی سوالات زیر از شرکت‌کنندگان پرسیده شد:

سوال 1: وقتی به گروه محصولی زیر فکر می‌کنید، کدام برند به عنوان برند برتر به ذهنتان می‌آید؟ منظور ما برندی است که بیشترین اعتماد را به آن دارید و بهترین شهرت را در این گروه محصولی دارد.

سوال 2: جدا از بهترین برندی که انتخاب کردید، فکر می‌کنید دومین برند برتر در این گروه کدام باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. مثل همیشه برتر مطلق هست و بس
    تو دنیا هم برتر مطلق میشه انشاالله…جالبه که تو حوزه ی فناوری هیچ کس در جهان جلوی سامسونگ نیست و هر چی هست مربوط به کوکا کولا و آمازون و…چیزهایی هست که به به گروه کاری سامسونگ مربوط نیست…هیچ چیز سامسونگ قابل مقایسه با این برندهای رو به زوال نیست…فقط سامسونگ

  2. دمش گرم با محصولات آشغالش اول شد سونی داره کم کم جم میکنه.#مردم_ظاهر بین

    • اگه سونی ال جی یا هر برند دیگه بهتر بودن اول یا دوم میشدن معلومه کی اشغال تولید میکنه خودشون تام جری دادن برن جلو بوق بزنن شما هم سوار سو بوق بزن دم سامسونگ گرم عالی داره پیش بره هر چی دلتون می خواد بنویسید تایپ کنید واسه کسی مهم نیست همه دمیا سام رو میشناسن دیگه

    • دیگه ن بگیم سامسونگ اشغال ن دیگه زیاد جو بدیم
      سامسونگ به نظر من رشد خیلی خوبی داره و جز بهترین هست ولی اول ن
      گوشی هاش هم میتونه بهتر باشه مثل مدل های سری s و نون
      من خودم سامسونگ دارم ولی هنگ میکنه
      خیلی ها هم دیدم مثل من بودن و دلیلیش واقعا چیه نمیدونم

  3. چی نشنیدم دزدترین برند آسیا؟ آها اره درسته

  4. دمش گرم بهترینه تو جهان

    • تو زمینه گوشی فقط آیفون
      سامسونگ وسایل خانگی های واقعا خوبی تولید میکنه قبول دارم

      • برو اقا اپلت رو جمع کن برو سر کوچه لواشک بفروش اگه گوشی فقط اپل بود که پنل توسط سام و cpu توسط tsmc تولید نمیشد خودش یه خلاقیت داشت انگار بقیه دارن ذرت بو میدن یا جوراب میبافن فقط اپل داره گوشی میزیه بقیه دستکش میبافن هی اپل اپل جمع کنید بابا

        • فعلا که خودم دوتا گوشی سامسونگ داشتم بعد یک سال و یک سال و نیم اینقدر هنگ میکنه دیوونه میکنه آدم
          درضمن شما آیفون نگیر به حال اپل هیچ تاثیری نداره

  5. بایدم انتخاب میشد حقشه واقعا
    محصولاتش عالی چه گوشی چه بقیه چیزاش