سامسونگ دکس

سامسونگ دکس به زودی از حالت دو مانیتوره پشتیبانی می‌کند

گفته می‌شود سامسونگ دکس (Samsung DeX) همزمان با عرضه تبلت گلکسی تب اس 4 یک حالت جدید دو مانیتوره را دریافت خواهد کرد تا از نمایشگر گوشی یا تبلت خود به عنوان یک نمایشگر جداگانه بتوانید استفاده کنید.

سامسونگ دکس به زودی پشتیبانی از حالت دو مانیتوره را دریافت خواهد کرد. به نقل از منابع ما، احتمالا این پشتیبانی همزمان با عرضه تبلت گلکسی تب اس 4 اعلام می‌شود. ما می‌توانیم تایید کنیم که گلکسی تب اس 4 از DeX پشتیبانی خواهد کرد و سامسونگ گزینه‌ی استفاده از نمایشگر تبلت زمانی که به دکس متصل است را ارائه خواهد کرد. چنین فرضیه‌ای بر روی گوشی های هوشمند سامسونگ نیز عملی است.

عملکرد دو مانیتوره سامسونگ دکس

به طبع نمایشگر یک تبلت می‌تواند عملکرد بهتری را در حالت دو مانیتوره داشته باشد، زیرا آن بزرگ‌تر از نمایشگر یک گوشی هوشمند است. با این حال ما هنوز نمی‌دانیم که چنین حالتی در یک تبلت کار می‌کند. البته نه نسل نخست دکس پد و نه نسخه جدید آن برای قرار گرفتن یک تبلت بر روی خود مناسب نیستند، پس ممکن است سامسونگ از کاربران بخواهد با خرید Book Cover همراه گلکسی تب اس 4، از این قابلیت بهره‌مند شوند. پس در هر صورت کاربران نیاز به خرید جداگانه خواهند داشت.

سامسونگ دکس همراه با آپدیت اندروید 8 اوریو از چند ترفند جدید بهره‌مند شده است که یکی از آن‌ها استفاده از نمایشگر گوشی به عنوان یک صفحه لمسی برای ناوبری است. یک گزینه استفاده از نمایشگر تلفن یا تبلت به صورت جداگانه نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های جدید آن باشد. لازم به ذکر است که Galaxy Tab S4 قرار است در نمایشگاه IFA 2018 برلین معرفی شود و ما حدس می‌زنیم همراه با آن یک به روزرسانی جدید نرم افزاری برای پرچمداران سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ نیز به انتشار برسد تا پشتیبانی از حالت دو نمانیتور را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینم دیگه به زودی خز میکنن

  2. عه
    خب که چی بشه الان
    من نفمیدم جدی

  3. این جریان چیه دو مانیتوره افتاده راه

  4. جالبه ولی بازم زیاد کاربردی نیست

  5. چه چیزایی از خودشون در میارنا