آپدیت جدید سری گلکسی اس 8

آپدیت جدید سری گلکسی اس 8 و نوت 8 یک ویژگی خاص به آن‌ها می‌بخشد

آپدیت جدید سری گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8، ویژگی خاصی که پیش‌تر منحصر به سری گلکسی اس 9 بود را وارد این پرچمداران سابق سامسونگ خواهد کرد.

اگر یکی از کاربران نسل هشتم خانواده «اس» یا «نوت» سامسونگ گلکسی هستید، شاید تاکنون بسته‌ی به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن را دریافت کرده باشید. اما آپدیت جدید سری گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ علاوه بر ارتقای امنیت، امکانی را هم در این گوشی ها فعال می‌کند که ظاهرا هنگام نصب به‌روزرسانی، به آن اشاره‌ای نمی‌شود.

بر این اساس، همانند آنچه که در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سراغ داشتیم، امکان قرار دادن ویدیو در پس زمینه‌ی صفحه لاک اسکرین دستگاه برای کاربران فراهم خواهد شد. البته از آنجایی که این ویژگی، سر ناسازگاری با باتری دستگاه را دارد شاید چندان کاربردی قلمداد نشود و مورد استفاده قرار نگیرد.

آپدیت جدید سری گلکسی اس 8

اما اگر آپدیت جدید سری گلکسی اس 8 یا گلکسی نوت 8 را نصب کرده‌اید و مایل به تست این قابلیت جدید در گوشی خود هستید، می‌بایست به زبانه Backgrounds در Samsung themes مراجعه نمایید. در این قسمت امکان انتخاب یک ویدیوی پیش فرض به عنوان والپیپر صفحه لاک اسکرین وجود دارد؛ ضمن اینکه می‌توانید ویدیوی دلخواه خود را از اپلیکیشن گالری دستگاه نیز انتخاب کنید.

چنانچه هنوز این امکان در گوشی گلکسی نوت 8، اس 8 یا اس 8 پلاس شما فراهم نشده است، باید تا رسیدن بسته امنیتی ماه ژوئن منتظر بمانید. البته برخی کاربران نیز گزارش داده‌اند که دو به‌روزرسانی جداگانه را در فاصله کوتاهی از یکدیگر دریافت کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید استفاده از این کالاهای غربی ممنوع بشه تولید داخل باید رونق پیدا کنه

    • بیاید قبل از حرف زدن اندکی تامل کنیم وجدانا حیفه اون مغز نیس دست نخورده بمونه؟
      تولید داخلی آخه قابل استفاده هست عایا؟
      یبار مصرفم نیسس جالبیش اینه

    • دقیقا
      دلیلی نداره وقتی خودمون بهتریم محصولات رو داریم با کیفیت عالی تولید میکنیم برییم جیب غربی هارو پر کنیم

    • آخه یکم فکر کن بعد حرف بزن، سامسونگ محصول کره جنوبی هست، کره هم شرق ایرانه، اصلا کالای غربی نیست، دوما تولید داخل که جی ال ایکس گندش در اومد مونتاژ و تغییر رام یه گوشی چینیه، شما استفاده کن حالشو ببر