پیش بینی مسابقات فوتبال

پیش بینی مسابقات فوتبال با دوبرد

پیش بینی فوتبال در دنیای امروز به یکی از سرگرمی‌های مهم علاقه‌مندان به این ورزش تبدیل شده است که روزانه حجم بالایی از این پیش بینی‌ها بر اساس پیش مسابقات فوتبال صورت می‌گیرد. از آنجایی که فوتبال پرمخاطب‌ترین ورزش دنیاست، علاقه‌مندان بسیاری به سمت پیش بینی فوتبال می‌آیند و شانس خود را امتحان می‌کنند.

یکی از جذابیت‌های این ورزش می‌تواند برگزاری جام‌های مختلف باشد که مهم‌ترین آنها جام جهانی است که هر 4 سال یک بار، در یک کشور برگزار می‌شود. در سال 2018، جام جهانی 2018 روسیه در حال برگزاری است و هر بازی جذابیت‌های خاص خود را دارد و هر چه به مراحل پایانی آن نزدیک می‌شویم، این هیجان بالاتر خواهد رفت.

پیش بینی فوتبال با گیمیفیکشن دوبرد

اگر در گوگل به دنبال مراکز پیش بینی فوتبال باشید، ممکن است وب سایت‌های زیادی را در این زمینه مشاهده نمایید که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارد. در تقریبا همه آنها شما بایستی مبلغی مشخص را وارد چرخه پیش بینی کرده و بر اساس میزان سرمایه‌ای که دارید، به پیش بینی بازی‌های پیش رو بپردازید. این کار کمی ریسک سرمایه‌گذاری را بالا می‌برد و ممکن است از حالت سرگرمی بودن آن خارج شود. البته اینکه آیا این وبسایت قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری هست یا خیر، موضوع مهم دیگری است.

همان‌طور که می‌دانید، وب سایت دوبرد با استفاده از گیمیفیکیشن سعی در ایجاد فضایی برای پیش بینی مسابقات فوتبال دارد اما تفاوت عمده‌ی آن با سایر رقبای خود که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند در استفاده از گیمیفیکیشن برای ایجاد انگیزه جهت شرکت در پیش بینی فوتبال است. گیمیفیکیشن در دوبرد به گونه‌ای طراحی شده است که شما برای شرکت در پیش بینی، نیازی به سرمایه‌گذاری مستقیم ندارید. دوبرد با فروشگاه‌های مختلفی همکاری دارد و در صورتی که شما از آن فروشگاه‌ها خرید کنید، درصدی از خرید شما به عنوان بردکوین در پروفایلی با مشخصات شما ذخیره می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید در پیش بینی مسابقات فوتبال شرکت نمایید. بنابراین، تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، برای خرید مایحتاج خود شماست.

پیش بینی مسابقات فوتبال

گیمیفیکیش چیست؟

امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کار، نحوه جذب مخاطب و یا همان مشتری است. اینکه شما چگونه محصولات و یا خدمات خود را ارائه کنید تا مشتریان به سمت شما بیایند، نیازمند سرمایه‌گذاری درست و قابل اعتمادی است که نیاز به بررسی و تحقیق دارد. اما با گسترش اینترنت، فروشگاه‌ها و وب سایت‌های اینترنتی، این رقابت به صورت مجازی نیز اتفاق می‌افتد و همه در صدد جذب مشتری و کاربرد به سمت سایت خود هستند. یکی از راه‌های مدرن امروزی که به جذب مخاطب کمک فراوانی می‌کند، گیمیفیکیشن است.

پیش بینی مسابقات فوتبال

پیش بینی فوتبال با گیمیفیکیشن

مهم‌ترین وظیفه گیمیفیکیشن در مباحث آموزشی تعریف شده است که چگونه بتوان با استفاده از بازی، به مخاطب، آموزش‌های لازم و یا مفاهیم مورد نظر را انتقال داد، اما با گذشت زمان این موضوع در همه جا قابل استفاده شده است و شما می‌توانید در بازاریابی، در بخش سلامت، فروش و بسیاری از این قبیل موارد از گیمیفیکیشن استفاده نمایید. فرقی نمی‌کند که زمینه اجرایی آن در کدام بخش است، اما موضوع مهم نتیجه آن می‌باشد که کاربر یا مخاطب، به نحو سرگرم کننده‌ای وارد بخشی می‌شود که می‌توانید مفاهیم مورد نظر خود را انتقال دهید و این موضوع باعث ماندن مخاطب در این بخش خواهد شد.

در بسیاری از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های اینترنتی، می‌توان از این تعریف برای جذب مشتری استفاده کرد. شما می‌توانید نوعی بازی را در بخش خود پیاده‌سازی کنید که مشتری با استفاده از آن بتواند به نیاز خود برسد. البته نبایستی خسته‌کننده باشد و باید به گونه‌ای طراحی شود که از حالت سرگرم کننده‌ای خود خارج نشود.

دوبرد یعنی پیش بینی فوتبال برد برد

سایت دوبرد به گونه‌ای طراحی شده است که همه در آن برنده‌اند و بازنده‌ای وجود ندارد حتی در پیش بینی مسابقات فوتبال ! اگر دقت کنید، نام دوبرد نیز از همین تعریف گرفته شده است که به معنای برد برد است. همان‌طور که می‌دانید، هدف اصلی دوبرد برگزاری پیش بینی فوتبال است که شما می‌توانید در آن شرکت کنید، اما بخش مهمی از سایت خود را به همکاری با فروشگاه‌های مختلف اختصاص داده است. دلیل این موضوع همان نام دوبرد و یا مفهوم برد برد است. وقتی شما در سایت دوبرد ثبت نام می‌کنید، می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرار داد این سایت چیزهایی که نیاز دارید را تهیه کنید.

خرید از این فروشگاه‌ها می‌تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی باشد اما نکته اینجاست که با خرید از این فروشگاه‌ها، شما بردکویین یا همان پول مجازی سایت دوبرد را در حساب شخصی خود کسب می‌کنید. پس از آن می‌توانید به راحتی با این پول در پیش بینی فوتبال شرکت کرده و در صورت برنده شدن، مبلغ را به صورت نقدی در حساب بانکی خود دریافت نمایید. بنابراین اگر دقت کنید، می‌بینید که همه در دوبرد برنده هستند؛ چه شما که خریدهای ضروری خود را انجام داده‌اید، چه فروشگاه‌های طرف قرار داد که محصولات خود را به فروش رسانده‌اند و مشتریان جدیدی را سمت خود جذب کرده‌اند، و چه سایت دوبرد که به هدف خود رسیده است.

پیش بینی فوتبال با دوبرد چه مزیت‌هایی دارد

زمانی که شما به دنبال یک سایت خوب برای پیش بینی فوتبال می‌گردید، مسلما مزایای آن برای شما اهمیت دارد و به دنبال انتخاب بهترین هستید. سایت دوبرد با مزایای که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌تواند به عنوان بهترین گزینه انتخاب شود. در سایت دوبرد همه برنده‌اند. این نام نیز از همین موضوع گرفته شده است که هر دو طرف برنده اصلی خواهند بود و شما بازنده نیستید. دوبرد برای پیش بینی خود از تعریف گیمیفیکیشن بهره می‌برد. در این حالت، شما نیاز به هزینه مستقیم برای شرکت در پیش بینی‌ها نیستید.

پیش بینی مسابقات فوتبال

گیمیفیکیشن دوبرد

دوبرد از برد کویین برای پیش بینی استفاده می‌کند که در واقع بردکویین پول مجازی قابل استفاده در پیش بینی فوتبال در سایت دوبرد است. بنابراین، شما تنها هزینه‌ای که می‌کنید، خرید مایحتاج است و عملا هزینه اضافی متحمل نخواهید شد. پس از خرید و دریافت بردکویین، شما وارد بخش پیش بینی مسابقات فوتبال شده و به میزان بردکویین موجود در حساب خود، می‌توانید پیش بینی نمایید. تا همین جای کار تفاوت بزرگی را در میان وب سایت‌های پیش بینی فوتبال با سایت دوبرد مشاهده می‌کنید. حال به دو مزیت اصلی سایت پیش بینی مسابقات فوتبال دوبرد می‌پردازیم.

مزیت اول

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افراد در هنگام شرکت در پیش بینی فوتبال، امنیت سایت و سرمایه‌گذاری است. شما چگونه می‌توانید به یک وب سایت اعتماد کرده و پول خود را در آن وارد نمایید. دوبرد نیز به این مسئله توجه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل تمامی مجوزهای لازم را کسب کرده و به شما اطمینان می‌دهد که هیچ گونه کلاهبرداری صورت نخواهد گرفت. بنابراین از همان ابتدا شما با امنیت بالا در این سایت وارد شده و صرفا با بردکویین‌هایی که از خرید خود به دست آورده‌اید، می‌توانید در آن شرکت نمایید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در کنار لذت بردن از تماشای فوتبال در کنار دوستان خود، شانس خود را نیز امتحان نمایید.

مزیت دوم

موضوع مهم دیگر در سایت دوبرد این است که شما بدون نیاز به هزینه، می‌توانید در پیش بینی فوتبال در سایت دوبرد شرکت کنید. شما لازم است تا تنها از فروشگاه‌های طرف قرار داد این سایت هر چه نیاز دارید را خرید کرده و با کسب امتیاز، در پیش بینی شرکت نمایید. دقت داشته باشید که تمامی فروشگاه‌های طرف قرار داد سایت دوبرد، فروشگاه اینترنتی نبوده و حتی شما می‌توانید در صورت خرید فیزیکی نیز امتیاز لازم را دریافت نمایید. این مورد را می‌توان به جرات، بزرگترین مزیت پیش بینی مسابقات فوتبال در سایت دوبرد دانست. نام این وب سایت نیز به همین اشاره دارد که شما در هر صورت برنده هستید. می‌توانید با خرید مواد محصولات نیاز خود، شانس برنده شدن در دوبرد را داشته باشید.

پیش بینی مسابقات فوتبال با گیمیفیکیشن دوبرد

تقریبا در همه سایت‌های پیش بینی مسابقات فوتبال ، شما لازم است تا سرمایه اولیه‌ای را به صورت نقدی وارد کرده و پروفایل خود را شارژ کنید. این موضوع کمی نگران کننده است و می‌تواند ریسک را بالا برده و دیگر از حالت لذت‌بخش بودن درآید. سایت دوبرد با اطلاع از این موضوع، تلاش کرده تا از تعاریف گیمیفیکیش استفاده کرده و جذابیت و هیجان پیش بینی را در بالاتری میزان خود نگه دارد. شما در سایت دوبرد نیاز به هزینه برای پیش بینی ندارید و تنها کافیست که مایحتاج خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد این سایت خریداری نمایید. بنابراین شما تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، برای خرید محصولات مورد نیاز شماست و هزینه اضافی پرداخت نخواهد شد.

در ادامه هر کدام از این سایت‌ها، با توجه به نوع قرار داد و میزان خرید شما، درصدی را به عنوان بردکویین در حساب کاربری دوبرد شما وارد می‌کنند. در این حالت دیگر شما نیاز به سرمایه گذاری اضافی نداشته و می‌توانید با همان بردکویین‌ها به پیش بینی مسابقات فوتبال بپردازید. اگر دقت کنید، دوبرد توانسته به زیبایی یکی از تعاریف گیمیفیکیش را در سایت خود پیاده کرده و علاوه بر سرگرم کنندگی، برای همه سودآوری دارد. در این حالت همه به نوعی سود خواهند برد و با اطمینان کامل می‌توان به پیش بینی پرداخت و هیجان تماشای بازی‌ها را چندین برابر کرد.

پیش بینی مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه

همان‌طور که می‌دانید، بازی های جام جهانی 2018 روسیه در حال برگزاری است و تا اینجای کار، رقابت‌ها در دور گروهی به پایان رسیده و 16 تیم برتر انتخاب شده اند. از آنجایی که جام جهانی را می‌توان بالاترین سطح رقابتی در فوتبال دانست، بسیاری از مردم دنیا هر 4 سال منتظر آغار این رقابت‌ها هستند و همه سعی می‌کنند بر روی تیم‌های مورد نظر خود سرمایه گذاری نمایند. از اینجای کار به بعد، رقابت‌ها نزدیک‌تر شده و هر تیم بدون گروه بندی و به صورت مستقل با تیم حریف به رقابت می‌پردازد و هر بازی می‌بایست یک برنده داشته باشد. برخلاف دور گروهی که هر نتیجه‌ای قابل قبول بود، از این جای کار به بعد، تنها برد می‌تواند تیم را به مرحله بعدی برساند.

پیش بینی مسابقات فوتبال

پیش بینی مسابقات جام جهانی

همین موضوع هیجان بازی‌ها را چندین برابر خواهد کرد. حال شما می‌توانید در صورت علاقه به پیش بینی فوتبال در این رقابت‌ها، بر روی تیم‌های مورد علاقه خود سرمایه گذاری کرده و در کنار لذت بردن از تماشای فوتبال، هیجان بازی‌ها را نیز با پیش بینی آنها افزایش دهید. همان‌طور اعلام شد شما تنها با خرید از فروشگاه‌های طرف قرار داد سایت دوبرد، پول مجازی به عنوان بردکویین دریافت کرده و با استفاده از آن در این پیش بینی‌ها شرکت کنید و برنده شوید. با برنده شدن در سایت دوبرد، می‌توانید همان میزان را به صورت نقدی در حساب بانکی خود داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. همش دروغ من تواین سایت بودم سه ماه الان سایت بستن نه جوابی همش میگن در حال به روز رسانی بش اعتماد نکنید کلاه بردارند فقط خودتان تلف نکنید 200هزار من خوردند

  2. قشنگ معلومه دارن کلاه برداری می کنن. هیچ جای اپ کار نمی کنه هیچ چیزی نمیشه خرید

  3. دوبرد کلاهبرداریه تو روزه روشن. 3 ماهه منو فرستاده دنبال پولم.

  4. الکیه. اینام معلوم نیست به کجا وصلن اینجوری پیش بینی فوتبالو تو تلویزیون تبلیغ می کنن.

  5. متن بسیار ضعیفی داره. این کسایی که با پول دارن آگهی می دن اینجا تنها کاری که می تونن بکنن اینه که متنشونو چند بار ویرایش کنند.

  6. بنظر من این متنی که نوشتن خیلی بده و چه ربطی به اعتماد داره!! اینا همه کاراشون کپی برداریه!!

  7. اینام می خوان یه جور دیگه بپیچوننمون.

  8. خوبه اینطوری جالبم هست پولتو مجازی میگیری .چه ربطی به اعتماد داشت؟

  9. ما ک حذف شدیم چ فایده

  10. من یکی دیگ به چشمای خودمم به زور اعتماد میکنم
    دیگ هیچی قابل اعتماد نیس ها هیچیی