تست مقاومت نوکیا 6.1

تست مقاومت نوکیا 6.1 در برابر خش، آتش و خمیدگی (گجت تی وی)

با تماشای تست مقاومت نوکیا 6.1 (Nokia 6.1) در برابر خش، آتش و خمیدگی می‌توانید پیش از این گوشی، عیار آن را بسنجید. نوکیا 6.1 به تازگی وارد بازار ایران نیز شده است.

نوکیا 6.1 یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند اندرویدی نوکیا است که مدت کمی از حضور آن در بازار کشومان می‌گذرد. نوکیا 6.1 به عنوان یک نسخه پیشرفته‌تر از نوکیا 6 برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا در معرض دید همگان قرار گرفت. این گوشی با تاخیری چند ماهه سرانجام وارد بازار جهانی، همچنین بازار ایران شد. اگر به دنبال خرید یک گوشی مستحکم هستید و با توجه به نام پرآوازه نوکیا قصد دارد این بار یک گوشی اندرویدی با این برند را خریداری کنید،‌ ما در این مقاله به تست مقاومت نوکیا 6.1 پرداخته‌ایم که دعوت می‌کنیم در ادامه آن را مشاهده کنید.

نسخه قابل ارائه نوکیا 6.1 در ایران به بدنه‌ی فلزی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 3 گیگابایتی،‌ تراشه اسنپدراگون 630 همراه پردازنده 8 هسته‌ای و نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح Full HD تجهیز شده است. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی این گوشی تعبیه شده است. در راس بخش نرم افزاری گوشی میان رده نوکیا نیز اندروید 8.1 اوریو همراه یک رابط کاربری سبک و دلپذیر قرار گرفته است.

حال این سوال پیش می‌آید که این گوشی با قیمت حدود 2 میلیونی خود، از چه مقاومتی برخوردار است. ما با تست مقاومت نوکیا 6.1 در برابر خش، آتش و خمیدگی که در زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانیم به تمامی پرسش‌های شما پاسخ دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حیف نداره که داداش گلم این نشون میده که این گوشی چقد مقاوم و عالیه

  2. حیف این گوشی که اینجوریش میکنن