گوشی هواوی آنر 10 جی تی

گوشی هواوی آنر 10 جی تی با 8 گیگابایت رم معرفی شد

گوشی هواوی آنر 10 جی تی (Huawei Honor 10 GT) کجهز به رم 8 گیگابایتی و کمی قدرتمندتر از نسخه اصلی آنر 10 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت آنر 10 GT آشنا شوید.

هواوی چندی پیش رسما از گوشی آنر 10 همراه با 6 گیگابایت رم پرده برداری کرد، اما حالا آن‌ها از یک نسخه‌ی کمی قدرتمندتر آن با پسوند GT پرده برداشته‌اند. این محصول که هواوی آنر 10 جی تی نام دارد از یک رم 8 گیگابایتی برخوردار بوده و از 24 جولای (2 مرداد ماه) نیز به فروش خواهد رسید. این گوشی چینی همچنین از آخرین نسل GPU Turbo و حالت عکاسی در شب برخوردار است.

گوشی هواوی آنر 10 جی تی

مشخصات فنی هواوی آنر 10 جی تی

به جز رم ارتقا پیدا کرده، همه چیز مشابه نسخه‌ی اصلی است. در اینجا یک نمایشگر قدبلند 5.84 اینچی با نسبت ابعاد 19:9، تراشه کایرین 970 با قابلیت‌های هوش مصنوعی و دوربین دوگانه ای متشکل از یک سنسور رنگی RGB‌ و یک سنسور سیاه و سفید Monochrome قابل ذکر است. هواوی در رویدادی که امروز در کشور چین برگزار شد اشاره کرد که GPU Turbo جدید به کار رفته در زیر قاب هواوی آنر 10 جی تی 60 درصد در عملکرد بهبود پیدا کرده و 30 درصد نیز کم‌تر از نسل پیشین انرژی مصرف می‌کند. در همین حال پردازشگر Mali-G72MP12 به کار رفته در سیستم این گوشی می‌تواند تصاویری بسیار شفاف و مناسب در سطح گوشی های بالارده‌ای همچون هواوی پی 20 و پی 20 پلاس را به ارمغان بیاورد.

گوشی هواوی آنر 10 جی تی

آپدیت نرم افزاری گوشی های سری Honor 10 همچنان در مرحله‌ی آزمایشی است، اما به نظر می‌رسد تا دو هفته دیگر برای این گوشی‌ها عرضه شود تا آن‌ها نیز از برخی قابلیت‌های گوشی هواوی آنر 10 جی تی بهره‌مند شوند. این نسخه همانطور که گفته شد تا چند هفته دیگر در فروشگاه آنلاین آنر و JD.co به فروش خواهد رسید، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. لازم به ذکر است که مدل اصلی آنر 10 که به یک رم 6 گیگابایتی مجهز است با قیمت 390 دلار عرضه می‌شود؛ پس می‌توانیم برای این نسخه‌ی پر قدرت‌تر، قیمت بالاتری را نیز انتظار داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نمیدونم چجوری یه برند چینی داره یکه تازی میکنه

  2. ینی هر فاکتوری که یه گوشی نسبت به بقیه گوشی ها داشته باشه سریع هواوی اون قابلیتو ارائه میده
    دمش گرم

  3. قشنگ معلومه داره به هر دری میزنه خودشو به پا سامسونگ برسونه ولی نمیتونه
    سامسونگ یه چیز دیگس اصا