هواوی P20 پرو

ثبت عکس‌های منحصربه‌فرد با دوربین گوشی هواوی P20 پرو

عکس‌هایی هستند که تنها با دوربین گوشی هواوی پی 20 ثبت می‌شوند و دوربین هیچ گوشی دیگری قادر به انجام این کار نیست. در این مطلب قصد داریم با ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین گوشی هواوی P20 پرو آشنا شویم.

در دنیای امروز اعداد و ارقام دوربین های موبایل نباید ما را نگران کند، چرا که کیفیت عکس‌هاست که کارایی واقعی دوربین گوشی را مشخص می‌کند. هواوی این واقعیت را تشخیص می‌دهد و به همین دلیل هم از شما دعوت می‌کند عکس گوشی‌های فعلی خود را با عکس‌های گرفته شده با گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20) مقایسه کنید. برخی از عکس‌هایی که با گوشی های سری هواوی P20 در شرایط مشکل برای هر دوربینی مانند نور کم یا حرکت یا بزرگ‌نمایی گرفته شده قابل مقایسه با عکس سایر گوشی‌ها نیست.

این امر به دلیل تکنولوژی‌هایی است که Huawei در دوربین گوشی پی 20 خود به خصوص در مدل Huawei P20 Pro به کار گرفته است. در این گوشی از لنز سه گانه Leica بهره‌گیری شده که می‌تواند عکس‌های 40 مگاپیکسلی با برخورداری از هوش مصنوعی خود موسوم به Master AI ثبت کند. این دوربین همچنین از زوم هیبرید 5 برابری قدرتمندی هم برخوردار است که در وضوح عکس‌ها در حالت بزرگ‌نمایی حتی تا 5 برابر هم به خوبی عمل می‌کند.

امتیاز بالای دوربین هواوی P20 پرو

DxOMark به عنوان یک رده‌بندی معتبر در صنعت دوربین‌ها که به خوبی از لحاظ کیفی دوربین‌ها را با هم مقایسه می‌کند در بخش دوربین های تلفن همراه به دوربین هواوی P20 پرو امتیاز 109 را اعطا نموده که نسبت به گوشی سامسونگ اس 9 پلاس 10 امتیاز بالاتر است و هم اکنون به عنوان بهترین دوربین گوشی های هوشمند در این رده‌بندی شناخته شده است.

هواوی P20 پرو

هوش مصنوعی در دوربین هواوی P20 پرو به گوشی این امکان را می‌دهد که به صورت خودکار ماهیت صحنه و سوژه را شناسایی کند و به صورت خودکار تنظیمات لازم را در دوربین در هنگام عکس گرفتن اعمال نماید که این امر تجربه عکاسی فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سه عکس زیر شما می‌توانید ببینید عکس‌های گرفته شده با گوشی های هواوی P20 پرو با عکس گوشی‌های آیفون 10 و سامسونگ اس 9 پلاس تا حد در شرایط مشکلی مانند شرایط نور کم متفاوت است.

آیفون 10

آیفون 10

گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

هواوی P20 پرو

هواوی P20 پرو

در این عکس‌ها جزئیات ثبت شده توسط دوربین P20 Pro نسبت به دو گوشی دیگر در نور کم بسیار بیشتر است و همچنین نویز کمتری مشاهده می‌شود و رنگ‌ها هم زنده‌تر هستند که همه حاصل همکاری سخت‌افزار با نرم افزار هوش مصنوعی در دوربین گوشی هواوی است. قابلیت AIS در دوربین گوشی هواوی P20 پرو موجب شده هنگامی که گوشی در دست تکان هم داشته باشد چیزی از جزییات و شفافیت عکس هم کم نشود.

در پایان لازم به ذکر است ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro هم اکنون به عنوان جایزه جشنواره تابستانی هواوی در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با این جشنواره می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

www.huaweistars.com