بهترین اپلیکیشن های آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2018 + دانلود

در این مطلب با بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2018 در دسته‌بندی‌های مختلف آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. بهترین اپلیکیشن های آی او اس مواردی هستند که قابلیت های متفاوتی ارائه کرده و توسط کاربران بیشتری مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

تعداد شرکت‌های سازنده گوشی های اندرویدی بیش از حد تصور است، اما اپل یک تنه، با داشتن پلتفرم قدرتمند آی او اس، در برابر تمامی آن‌ها قد علم کرده است. اگرچه به عقیده توسعه‌دهندگان، به خاطر محدود بودن زبان‌‌های برنامه‌نویسی و فریم ورک‌های مورد استفاده، ساخت برنامه برای آیفون و آیپد دشوارتر است، اما با سر زدن به اپ استور، با کوله‌باری از بهترین اپلیکیشن های آیفون و آیپد رو به رو خواهید شد. در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2018

بهترین اپلیکیشن های آیفون را در دسته‌بندی‌های متفاوتی به شما معرفی خواهیم کرد. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید. اگرچه نام برخی از بهترین اپلیکیشن های آی او اس به نظرتان آشنا می‌رسد، اما به خاطر ضروری بودن داشتن آن‌ها، باز هم نامشان را ذکر کرده و لینک دانلود آن‌ها را قرار داده‌ایم.

بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل

Outlook / Spark

در مقایسه با اپلیکیشن مخصوص ایمیل پیش‌فرض آی او اس، با نصب Outlook قابلیت‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت. به عنوان نمونه این نرم افزار دارای توانایی ارسال نوتیفیکیشن حین دریافت ایمیل‌های جدید است. می‌توان درون آن چند حساب کاربری، که هر کدام متعلق به سرویس متفاوت هستند، را اضافه کرد و سپس به راحتی بینشان جابه‌جا شد.

Outlook آی او اس دارای تقویم داخلی بوده و آرشیو کردن، حذف و زمان‌بندی کردن ایمیل‌ها درون آن به سادگی کشیدن انگشت به اطراف خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی که آن را تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون کنونی می‌کند، امکان ضمیمه کردن فایل‌هایی است که درون حافظه دستگاه وجود ندارند. این اپلیکیشن رایگان است.

Outlook آی او اس

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیریت ایمیل‌ها، Spark است. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت ارسال اعلانیه، می‌توان ایمیل‌ها را به صورت دسته‌بندی شده دریافت کرد. به این ترتیب اسپم‌ها به راحتی شناسایی شده و قابل حذف خواهند بود. این اپلیکیشن سریع و واکنش‌گرا بوده و قابلیت‌هایی به منظور سفارشی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 Spark آی او اس

بهترین مرورگرها

Chrome / Aloha

کروم در هر پلتفرمی که وارد شود، تبدیل به یکی از بهترین مرورگر خواهد شد. اگر دوست دارید در کنار مرورگر سافاری پیش‌فرض آی او اس یک مرورگر وب دیگر نیز داشته باشید، بهترین گزینه گوگل کروم است. از آنجایی که به احتمال 99 درصد دارای یک حساب کاربری گوگل هستید، با استفاده از کروم خواهید توانست اطلاعاتتان با دیگر سرویس‌های این شرکت را همگام‌سازی کرده و از مزایای این کار برخوردار شوید.

Chrome آی او اس

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون که با وجود قدیمی نبودن، خیلی زود جای خود را در میان کاربران این پلتفرم باز کرده است، Aloha نام دارد. تاکید این مرورگر بر روی حفظ حریم خصوصی کاربران است، به همین دلیل با استفاده از آن می‌توان آزادانه درون وب به گشت و گذار پرداخت.

Aloha آی او اس

بهترین پیام رسان‌ها

Facebook Messenger / Telegram

برای کاربران آیفون و آیپد، در زمینه پیام‌رسانی هیچ چیز جای iMessage را نگرفته و آن‌ها این نرم افزار را با هیچ چیزی دیگری جایگزین نمی‌کنند. iMessage دارای استیکرها و اموجی‌های زیادی بوده و ابزارها و ترفندهای مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

با این حال امروز نمی‌توان برای هر کاری، تنها به یک اپلیکیشن اتکا کرد، مخصوصا این که اهمیت استفاده از پیام‌رسان‌های تحت اینترنت نیز غیر قابل انکار است. برای پیام‌رسانی بر بستر اینترنت، فیس بوک مسنجر حرف اول را می‌زند، چرا که بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا محسوب شده و آمار کاربران آن بیش از هر پلتفرم آنلاین دیگری است.

Facebook Messenger آی او اس

در دسته‌بندی پیام‌رسان‌ها، گزینه‌های بسیار زیادی همچون واتس اپ، ویچت و دیگر موارد وجود دارند. با این حال اگر بخواهیم در کنار فیس بوک مسنجر، تنها به یک پیام‌رسان دیگر اشاره کنیم، چیزی به جز تلگرام نخواهد بود. تاکید این پیام‌رسان بر روی امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن در مقایسه با تمامی پیام‌رسان‌های تحت اینترنت دیگر، سبب شده روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده شود.

بهترین اپلیکیشن‌های تقویم

Fantastical 2 / Google Calendar / Calendars by Readdle

Fanstastical 2 یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون کنونی است، چرا که یک نرم افزار تقویم و یک ابزار یادآوری رویدادها را با یکدیگر یکپارچه کرده است. این برنامه به خوبی از بیشتر زبان‌های زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. به عنوان نمونه، از متن نوشته شده اهمیت آن را دریافت کرده و به طور خودکار، ساعت هشدار را برای آن تنظیم می‌کند.

Fantastical 2 آی او اس

همانند مرورگر گوگل، ابزار تقویم آن نیز جزو بهترین‌ها برای سیستم عامل‌های مختلف است. گوگل کالندر دارای رابط کاربری پیشرفته و بسیار زیبایی بوده و همانند نرم افزار پیشین قادر به تشخیص نوشته‌های شما و ارزیابی اهمیت آن‌ها است.

Google Calendar آی او اس

به عنوان جایگزینی برای هر یک از دو مورد بالا می‌توان به Calendars by Readdle اشاره کرد که قابلیت‌های تقریبا مشابهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر از ابزار تقویم گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید، یکی از دو اپلیکیشن بالا را به همراه Calendars by Readdle نصب کنید.

Calendars by Readdle آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های هواشناسی

Dark Sky / AccuWeather / Weather Underground

اگر مایل به پیش‌بینی هواشناسی به صورت دقیق بوده و همچنین دوست دارید در صورت در پیش بودن باران و یا برف سنگین، به وسیله دریافت نوتیفیکیشن از این اتفاق‌ها زودتر مطلع شوید، Dark Sky بهترین جایگزین برای اپلیکیشن هواشناسی پیش‌فرض آی او اس است.

در این نرم افزار هر چند دقیقه وضعیت هوا مجددا چک شده و جدیدترین و دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها اعلام می‌شود. استفاده از Dark Sky به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون رایگان است، اما برای دست پیدا کردن به قابلیت‌های ویژه آن باید 3 دلار در هر سال بپردازید.

Dark Sky آی او اس

در نرم افزار AccuWeather همانطور که از نام آن پیدا است، بر روی پیش‌بینی هوا به صورت دقیق تاکید می‌شود، به همین دلیل همواره از وضعیت هوا و همچنین تغییرات احتمالی تا دو ساعت آینده به صورت دقیق مطلع خواهید شد.

AccuWeather آی او اس

در نرم افزار Weather Underground اطلاعات از ایستگاه‌های هواشناسی مختلفی دریافت می‌شود، به همین دلیل به لطف استفاده از منابع مختلف، پیش‌بینی‌های تقریبا دقیقی در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد.

Weather Underground آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام

7Minute Workout / Fit Men Cook

تا پیش از عرضه نخستین نرم افزارهای تناسب اندام و ورزشی، از گوشی های هوشمند به عنوان نابودگر سلامتی یاد می‌شد، اما امروز همین برنامه‌ها مشوق بسیار خوبی برای افراد به منظور انجام فعالیت‌های بدنی هستند. با استفاده از 7Minute Workout خواهید توانست به وسیله انجام برخی نرمش‌ها، تناسب اندامتان را حفظ کرده و همیشه سالم و سر حال بمانید.

7-Minute Workout آی او اس

همانطور که می‌دانید، برای افزایش و یا کاهش وزن، اهمیت رژیم غذایی بسیار بیشتر از ورزش کردن است، پس نمی‌توان حتی با انجام فعالیت‌های بدنی سنگین اما بدون فیلتر کردن آن چه که می‌خوریم، توقع رسیدن به تناسب اندام مورد نظرمان را داشته باشیم. با استفاده از نرم افزار Fit Men Cook به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آی او اس خواهید توانست غذاهایی سالم و در عین حال خوشمزه تهیه کرده و یکی از مهمترین بخش‌های داشتن سلامت جسمانی را رعایت کنید.

Fit Men Cook ای او اس

بهترین اپلیکیشن‌های نقشه

Google Maps / Waze / Citymapper

اپل مپس طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است. به عنوان نمونه دقت مسیریابی آن بیشتر شده و مناطق را با جزییات بیشتری نشان می‌دهد. اما باید اعتراف کرد در بین تمامی اپلیکیشن‌های نقشه، گوگل مپس حرف اول را می‌زند. طی سال‌های اخیر قابلیت‌های آن به میزان بسیار زیادی افزایش یافته و در محیط‌های شهری، کوچه‌ها و ریزترین مسیرها را به دقت نمایش می‌دهد.

Google Maps آی او اس

اگرچه از گوگل مپس نیز می‌توان برای مسیریابی و دریافت راهنمایی به منظور رفتن از مبدا به مقصد کمک گرفت، اما در زمینه مسیریابی، اپلیکیشن ویز حرف اول و آخر را می‌زند. کافی است مقصد را به آن اعلام کرده و سپس گوشی هوشمند را در گوشه‌ای از اتومبیل قرار دهید. نرم افزار به وسیله پیام‌های صوتی خود به شما اعلام خواهد کرد باید از طریق کدام مسیرها به آدرس مورد نظر برسید.

Waze ای او اس

اگر جزو افرادی هستید که برای مسیریابی به نرم افزارهای موبایل زیاد اتکا می‌کنید، بهتر است Citymapper را نیز نصب کنید. اگرچه این اپلیکیشن تنها در شهرهای بزرگ کار می‌کند، اما در همان مناطق کمک زیادی برای مسیریابی در سطح شهر، جایی که با آن ناآشنا هستید، خواهد کرد.

Citymapper آی او اس

بهترین دستیارهای صوتی

Google Assistant

برخلاف سایر اپلیکیشن‌ها و ابزارهایی که تا اینجا معرفی کرده و اعلام کردیم در مقایسه با نرم افزارهای پیش‌فرض آی او اس عملکرد بهتری دارند، دستیار صوتی این پلتفرم یعنی سیری فوق‌العاده قدرتمند بوده و رقیب سرسختی برای گوگل اسیستنت است. با این حال به کاربران حرفه‌ای، که گجت خود را به وسیله صدور فرمان‌های صوتی کنترل می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم از سیری و گوگل اسیستنت در کنار هم استفاده کرده و بهترین خروجی را دریافت کنند.

Google Assistant ای او اس

بهترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری

Google Keep / Journey

تا پیش از معرفی گوگل کیپ، اورنوت در بین تمامی اپلیکیشن‌های نوت‌برداری پرچمداری می‌کرد، اما اکنون رفته رفته این جایگاه توسط گوگل کیپ تسخیر می‌شود. استفاده از این نرم افزار بسیار راحت بوده و می‌توان به وسیله تخصیص دادن رنگ‌‌ها و تگ‌های مخصوص به هر یادداشت، به راحتی در میانشان به جستجو پرداخت.

باید برای خود مشخص کنید هر رنگ به چه موضوعی تعلق دارد. به عنوان نمونه رنگ قرمز مربوط به یادداشت‌های ضروری بوده و رنگ زرد، برای لیست خرید خواهد بود. همچنین رنگ سبز متعلق به دل نوشته‌های شما است.

Google Keep آی او اس

Journey یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای یادداشت‌برداری بوده و به خاطر داشتن رابط کاربری زیبا، کار کردن با آن لذت‌بخش است. کاربران بیشتر از این نرم افزار برای انجام برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و کوتاه مدت خود استفاده می‌کنند.

Journey آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های دوربین

Halide / FiLMiC Pro

نرم افزار دوربین پیش‌فرض آیفون، یکی دیگر از ابزارهایی است که قطعا باید به دنبال جایگزینی برای آن باشید. برای عکاسی، بهترین انتخاب Halide است. با استفاده از آن، کنترل بسیاری از بخش‌ها که حین استفاده از اپلیکیشن پیش‌فرض ممکن نیست را در اختیار خواهید داشت.

اپلیکیشن Halide

گزینه دیگر، FiLMiC Pro است که برای علاقه‌مندان به فیلم برداری کاربرد دارد. با استفاده از آن به ریزترین گزینه‌ها همچون نرخ بیتی، نسبت ابعاد تصویر، نقطه فوکوس، میزان نوردهی و دیگر قسمت‌های دوربین حین فیلم برداری کنترل کامل خواهید داشت. FiLMiC Pro جزو بهترین اپلیکیشن های آیفون در حال حاضر بوده و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از گوشی آی او اسی خود، فیلم‌های حرفه‌ای بسازند.

FiLMiC Pro آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر

Snapseed / Google Photos

با وجود تعدد برنامه‌های ویرایش عکس، می‌توان یک مورد را به عنوان پرچمدار معرفی کرد. Snapseed دارای رابط کاربری بسیار ساد‌ه‌ای است، با این حال مملو از ابزارهای ویرایش عکس پیشرفته بوده و اجازه می‌دهد تصاویر را از هر جنبه‌ای که تصور می‌کنید تغییر دهید. خوشبختانه این اپلیکیشن با وجود غنی بودن کاملا رایگان است.

snapseed آی او اس

باز هم در بین بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2018 محصولی از شرکت گوگل یافت می‌شود. به لطف استفاده از گوگل فوتوز، از ایمن باقی ماندن تصاویر خود به خاطر بکاپ‌گیری از آن‌ها در فضای ابری این برنامه خاطر جمع بوده و قادر خواهید بود ویرایش‌های مختلفی انجام دهید. وجود الگوریتم تشخیص‌دهنده قدرتمند گوگل سبب می‌شود با جستجو کردن کلمه‌های کلیدی در گوگل فوتوز، تصاویر مرتبط با آن‌ها را پیدا کنید.

snapseed آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های سفر

Skyscanner / Hopper / Kayak

Skyscanner جزو بهترین اپلیکیشن های آیفون کنونی است، چرا که به افراد اجازه می‌دهد پیش از سفر از قیمت بلیط‌ها اطلاع پیدا کرده و از روزهایی که قرار است در آن‌ها بلیط‌ها با قیمت‌های کمتری عرضه شوند، مطلع شوند. با Skyscanner قادر خواهید بود درباره هتل‌ها نیز اطلاعات کافی به دست آورید.

skyscan ای او اس

Hopper نیز به شیوه‌ای مشابه عمل می‌کند، به این معنی که میلیون‌ها بلیط و نحوه قیمت‌‌گذاری آن‌ها در تاریخ‌ها و روزهای مختلف را بررسی کرده و سپس نحوه قیمت‌گذاری در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آتی را اعلام می‌کند. به این ترتیب می‌دانید بهترین زمان برای داشتن ارزان‌ترین سفر ممکن چه تاریخی است. همچنین این اپلیکیشن به صورت دائم قیمت‌ها را چک می‌کند، پس اگر خارج از پیش‌بینی، به صورت ناگهانی پروازی ارزان قیمت رویت شود، آن را به شما اعلام خواهد کرد.

hopper آی او اس

به عنوان یک اپلیکیشن سوم برای توریست‌ها، باید Kayak را معرفی کنیم که دریافت اطلاعات به‌روز و آنلاین درباره قیمت پروازها و هتل‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

kayak آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی

theScore / ESPN

برای علاقه‌مندان به اخبار ورزشی که دوست دارند خیلی زود از نتیجه آخرین مسابقات در زمینه‌های مختلف مطلع شوند، theScore بهترین نرم افزار موجود است. با استفاده از آن خیلی سریع آخرین نتایج مسابقات فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس و تمامی ورزش‌های دیگر در سراسر دنیا را متوجه خواهید شد.

theScore ای او اس

اما برای چک کردن اخبار، ESPNESPN نرم افزار بهتری است. رابط کاربری این اپلیکیشن به تازگی تغییر کرده و از هر زمان دیگری جذاب‌تر شده است. همچنین با استفاده از آن خواهید توانست از آخرین نتیجه مسابقات مختلف مطلع شده و ویدیوهایی پیرامون آن‌ها مشاهده کنید.

ESPN آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های تحصیلی

Khan Academy / Duolingo

نرم افزار Khan Academy به شما اجازه می‌دهد تقریبا درباره هر چیزی اطلاعاتی مفید به صورت رایگان به دست بیاورید. با استفاده از برنامه یاد شده به ویدیوها و مقاله‌های تولید شده در زمینه‌های مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد که کمک می‌کند پیرامون زمینه‌ای که در پی پیشرفت درونش آن هستید، به منابعی خوب دسترسی داشته باشید.

Khan Academy آی او اس

Duolingo برخلاف برنامه بالا کمی خاص‌تر عمل می‌کند، به این معنی که فقط برای آموزش زبان‌های خارجی کاربرد دارد. در این نرم افزارهای روش‌هایی خلاقانه به منظور یادگیری کلمه‌ها و عبارت‌های جدید به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و دیگر زبان‌ها ارائه شده است.

duolingo آی او اس

بهترین اپلیکیشن‌های بورس و مالی

Yahoo Finance / Mint Personal Finance

اگر برای اپلیکیشن Stocks پیش‌فرض آیفون و آیپد به دنبال جایگزین هستید، Yahoo Finance بهترین گزینه پیش رو است، چرا که عملکرد بورس طی ساعت‌ها و روزهای اخیر را تحت چارت‌هایی دقیق به نمایش می‌گذارد. همچنین جدیدترین اخبار و اطلاعات مفید پیرامون بورس را به این وسیله دریافت خواهید کرد که کمک خوبی برای انتخاب بهترین شرکت برای سرمایه‌گذاری است.

yahoo-finance ای او اس

اگر جزو افرادی هستید که حساب و کتاب دخل و خرج‌ها همواره از دستتان خارج می‌شود، نصب برنامه Mint برایتان از جمله ضروریات است. با استفاده از این برنامه از زمان دقیق پرداخت‌ها اطلاع پیدا کرده و دیگر به خاطر فراموشی، مجبور به پرداخت جریمه دیرکرد نخواهید شد.

Mint آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. بسیار مطاب عالی و به روز بود از زحمات شما برای جمع آوری مطالب سپاسگزارم

  2. اگه فقط چندروزباهاش کار بکنی دیگه از اندروید متنفرمیشی

  3. آیفون خیلی جاها خوب نیست ولی امنیت بالایی داره

  4. اخه کدوم وطن فروشی ایفون میخره؟؟

  5. ایفون داشتن چ عذابیه