آیفون 6.1 اینچی اپل

آیفون 6.1 اینچی اپل با قیمت 700 دلار و در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود

مطابق با ادعای مینگ چی کو، تحلیل‌گر مرکز “TF International Securities”، آیفون 6.1 اینچی اپل با قیمت 700 دلار و در پنج رنگ مختلف به فروش خواهد رسید.

مینگ چی کو می‌گوید نسخه مقرون به صرفه آیفون های جدید با پنج رنگ خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این یعنی در میان رنگ‌بندی محصولات نسل جدید می‌توانیم دو رنگ آبی و نارنجی را هم ببینیم. رنگ سفید احتمالا به همان مدل نقره‌ای قبلی اشاره دارد. به علاوه، امسال نسخه قرمز آیفون به صورت استاندارد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و احتمالا خبری از نسخه ویژه “Product Red” نخواهد بود.

به گفته آقای کو، قیمت آیفون 6.5 اینچی برابر پرچمدار فعلی اپل و هزار دلار است. در این صورت، آیفون 5.8 اینچی که به عنوان نسخه ارتقایافته آیفون X عرضه می‌شود، حداقل 100 دلار ارزان‌تر خواهد بود. از آنجایی که پرچمدار 2017 اهالی کوپرتینو فقط در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری ارائه می‌شود، برای این مدل نیز رنگ طلایی در نظر گرفته خواهد شد.

تجهیز آیفون 6.1 اینچی اپل به نمایشگر LCD

با نگاه به برچسب قیمت آیفون 6.1 اینچی اپل می‌توان گفت این تلفن هوشمند همان نسخه مقرون به صرفه آیفون خواهد بود که با نمایشگر ال سی دی، فریم آلومینیومی (به جای فلز ضد زنگ)، یک دوربین، امکان انتخاب از میان رنگ‌های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی و قیمت 700 دلار به دست کاربران می‌رسد. با قیمتی در حدود 900 دلار، آیفون 5.8 اینچی با دوربین دوگانه، نمایشگر اولد و رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. آیفون 6.5 اینچی نیز به عنوان پرچمدار، به نمایشگر اولد و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از همین سه رنگ را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حالا داره رنگاشو عوض میکنه

  2. کسی نمیخره این برند امریکایی تبارو

  3. اصا چیزی نیس این قیمت برای آیفون مفته والا ارزش خریدنشو داره