بسته های اینترنت همراه اول

قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول (به‌روزرسانی اردیبهشت 99)

بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در اردیبهشت 99 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

قوانین پیش از خرید بسته

هزینه خرید بسته‌ها برای مشترکان دائمی روی قبض محاسبه می‌شود و برای مشترکان اعتباری از شارژ کسر خواهد شد.

برای مشترکان اعتباری مبلغ 9 درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌سازی سرویس کسر می‌شود.

قیمت هر یک از بسته‌های زیر بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.

ترافیک مصرفی در صفحه‌های منتخب داخلی با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

بسته‌های کوتاه مدت آلفا پلاس

بسته های کوتاه مدت یک روزه و 7 روزه آلفا پلاس فاقد تمدید خودکار حجمی و زمانی هستند. این بسته‌ها به دو صورت پایان مدت اعتبار بسته یا پایان حجم بسته به پایان می‌رسند و پس از اتمام بسته و در صورت نداشتن بسته رزرو، مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه می‌شود.

بسته های ماهانه و بلندمدت آلفا پلاس

بعضی از بسته های ماهانه آلفا پلاس دارای ترافیک هدیه صبحانت هستند که در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده خواهند بود. بسته‌های ماهانه دارای رزرو خودکار هستند و هر بسته رزرو خودش است.

بسته های جدید همراه اول

بسته های جدید همراه اول علاوه بر ترافیک بین الملل، دارای ترافیک داخلی هم هستند. ترافیک داخلی در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های منتخب داخلی قابل استفاده خواهند بود. این بسته‌ها در حجم‌ها و دوره‌های زمانی متنوع شامل کوتاه مدت یک روزه و هفت روزه، یک ماهه و بلندمدت 2 تا 12 ماهه ارائه می‌شوند. بسته‌های ماهانه جدید هم مانند بسته‌های ماهانه قبلی دارای رزرو خودکار هستند و هر بسته رزرو خودش است. مشترکان می‌توانند با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خودکار را لغو کنند.

بسته های ساعات مشخص

بسته های ساعت های مشخص همراه اول در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه روز قابل استفاده هستند. این بسته‌ها به صورت همزمان با دیگر بسته‌های اینترنت همراه اول قابل فعال‌سازی خواهند بود. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #331*100* می‌توانند این بسته‌ها را مشاهده و فعال کنند. هم‌اکنون این بسته‌ها در دو نوع صبحانت از 6 صبح تا 12 ظهر و شبانت از 2 تا 7 صبح ارائه می‌شوند. این بسته‌ها فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی هستند و مشترکان در یک زمان فقط می‌توانند یک بسته ساعات مشخص را فعال کنند.

برای دریافت راهنمای بسته های ساعات مشخص کد دستوری #19*100* و برای استعلام وضعیت بسته‌]ای ساعات مشخص کد #10*100* را شماره‌گیری کنید.

بسته های نامحدود شبانه

این بسته های اینترنت همراه اول برای همه مشترکان اعتباری و دائمی قابل استفاده است. بسته های نامحدود شبانه فاقد رزرو خودکار هستند و مشترکان در یک زمان فقط می‌توانند یک بسته نامحدود شبانه را فعال کنند. برای فعال سازی بسته های نامحدود شبانه کد دستوری #332*100* و برای استعلام کد دستوری #10*100* را شماره‌گیری کنید.

بسته های ویژه مشترکان جدید

این بسته‌ها صرفا مخصوص مشترکان جدید دائمی و اعتباری (مشترکانی که حداکثر 30 روز از تاریخ فعال‌سازی سیم کارت آنها گذشته است) می‌باشد. مشترکان جدید می‌توانند در این دوره به هر تعدادی از این بسته‌ها خریداری کنند. این بسته‌ها دارای رزرو خودکار هستند و امکان لغو بسته رزرو از طریق شماره گیری کد دستوری #18*100* وجود دارد.

تعرفه اینترنت آزاد

در صورتی که بسته به اتمام برسد و تمدید خودکار زمانی یا حجمی اتفاق نیفتد یا مشترک بسته رزرو نداشته باشد، مصرف اینترنت به صورت آزاد طبق جدول زیر محاسبه می‌شود:

بسته های اینترنت همراه اول

روش‌های خرید بسته‌ها

سامانه جامع #10*

شماره‌گیری کد دستوری #32*10* و مشاهده و انتخاب بسته مورد نظر

سامانه #100*

شماره‌گیری ستاره 100 مربع و مشاهده و انتخاب بسته مورد نظر

سامانه جامع پیامکی 009810 یا 9810+

ارسال عدد 32 لاتین و مشاهده و انتخاب بسته مورد نظر

سامانه پیامکی 8080

ارسال عدد 32 لاتین و مشاهده و انتخاب بسته مورد نظر

حساب کاربری همراه من

مراجعه به حساب کاربری همراه من و مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر

خرید بسته های نوترینو از درگاه ستاره اول (#1*)

خرید بسته نوترینو به صورت مستقیم تنها با یک بار مراجعه به سرشماره ستاره 1 مربع و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی یا خرید بسته نوترینو برای دیگران

اطلاع از وضعیت بسته

  • شماره گیری #320*10*
  • شماره گیری #10*100*
  • ارسال عدد 320 لاتین به سامانه جامع پیامکی 10
  • ارسال عدد 0 لاتین به سامانه پیامکی 8080
  • مراجعه به حساب کاربری همراه من، قسمت گزارش مصرف

بسته های اینترنت همراه اول (اردیبهشت 99)

بسته های آلفا پلاس

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اینترنت همراهی

در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، بسته اینترنت مختص به وی و متناسب با الگوی مصرف او با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافی است کد دستوری #62*100* را شماره‌گیری کنید.

مدار فیروزه ای

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت ساعتی و به صرفه‌ای هستند که قیمت این بسته‌ها در ساعت‌ها و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از این بسته‌های پیشنهادی کافی است کد دستوری #121* را شماره گیری کنید.

بسته های اشتراکی دیتا

این بسته‌ها، بسته‌های 30 روزه اینترنت هستند که حجم آنها می‌تواند بین چند مشترک همراه اول به اشتراک گذاشته شود. در این سرویس، فعال‌سازی توسط یک مشترک انجام می‌شود و خریدار بسته در صورت تمایل می‌تواند در هنگام فعال‌سازی یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، یک یا چند مشترک زیرمجموعه را اضافه یا حذف کند و حجم بسته را با آنها به اشتراک بگذارد.