برخي از توانايي هاي عينک گوگل به روايت ويديو

چند روزی است که نسخه مخصوص توسعه دهندگان عینک گوگل در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است، اما هنوز فاصله زیادی تا عرضه نسخه نهایی این محصول خارق‌العاده داریم. تا اینجای کار همگی دید کلی نسبت به پروژه عینک گوگل بدست آورده‌ایم، اما احتمالا بسیاری از ما دقیقا نمی‌دانیم عینک گوگل چگونه کار می‌کند و قادر به انجام چه اموری است. در همین راستا گوگل یک ویدیو کوتاه اما کاربردی را پخش نموده که با مشاهده آن، دید بسیار خوبی از توانایی‌های این عینک بدست خواهید آورد.

در این ویدیو گوگل نشان می‌دهد که کاربر چطور قادر به کنترل عینک خواهد بود و به چه شکل می‌توان آن را روشن و خاموش کرد، یا بین بخش‌های مختلف آن حرکت نمود. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که چطور کاربر می‌تواند تا از طریق صفحه لمسی روی فریم عینک دستورات مختلف را ارسال کند.

از جمله امور ابتدایی که می‌توان با عینک گوگل انجام داد، عکس برداری، مشاهده گالری تصاویر و به اشتراک گذاری عکس است. اما به زودی اپلیکیشن‌های مختلفی برای این عینک تهیه خواهند شد. روز گذشته شواهدی بدست آمد که نشان می‌داد توییتر اپلیکیشن مخصوص این عینک را تهیه کرده است. از آنجایی که سیستم‌عامل عینک گوگل، اندروید است انتظار می‌رود کار برای تبدیل اپیکیشن‌های فعلی اندروید برای عینک گوگل، آسان باشد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. متاسفانه هنوز به بازار ایران وارد نشده

  2. تو ایران هست اگر هم هست چند تومان