تصاویر نوکیا ایکس 5

تصاویر نوکیا ایکس 5 پیش از معرفی رسمی لو رفت

تصاویر نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) پیش از معرفی رسمی در چین، لو رفت. به علاوه، حالا زمان معرفی موبایل میان رده جدید اچ ام دی گلوبال نیز تایید شده است.

اچ ام دی گلوبال در حال آماده‌سازی یک موبایل میان رده دیگر است. پیش‌تر اعلام شده بود این گوشی هوشمند که آن را با نام نوکیا X5 (یا نوکیا 5.1 پلاس) می‌شناسیم، در تاریخ 11 جولای (20 تیر) به صورت رسمی معرفی می‌شود. حالا HMD نیز با انتشار تیزری رسمی، این موضوع را تایید کرده است. در پوستر ضمیمه‌شده، علاوه بر تاریخ 11 جولای، عدد «233333» نیز به چشم می‌خورد.

تصاویر نوکیا ایکس 5

مطابق با اطلاعاتی که رگولاتوری چینی TENAA از مشخصات فنی این تلفن هوشمند در اختیارمان قرار داده بود، Nokia X5 با صفحه نمایش 5.9 اینچی +HD، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی توسعه پیدا خواهد کرد. تراشه مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای مسئول پردازش دستورات کاربران است. در نهایت، علاقه‌مندان می‌توانند از میان 3، 4 یا 6 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

هنوز مدیران این کمپانی فنلاندی، قیمت نهایی نوکیا X5 را اعلام نکرده‌اند. ولی مطابق با شایعات، این گوشی با قیمت رقابتی 100 یورو (117 دلار) در بازار چین به فروش خواهد رسید. هرچند، قیمت مخصوص بازار سایر کشورها بدون شک بالاتر خواهد بود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر نوکیا ایکس 5 را تماشا کنید.

تصاویر نوکیا ایکس 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ظاهرش فوق العاده زشته و بده