سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم

سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم سنگین‌ترین گوشی رده بالای سالیان اخیر است!

تنها سه هفته تا عرضه‌ی تازه‌ترین پرچمدار سونی با نام اکسپریا XZ2 پریمیوم فاصله داریم. اما فارغ از قابلیت‌های فراوان این گوشی، یک مشخصه‌ی دیگر نیز توجهات را به آن جلب کرده؛ چرا که این پرچمدار، سنگین‌ترین اسمارت فون رده بالا در سالیان اخیر لقب گرفته است.

اکسپریا XZ2 پریمیوم که به عنوان پیشرفته‌ترین تلفن هوشمند سونی به زودی روانه بازار می‌شود، با برچسب قیمت 999 دلاری، یکی از گران‌ترین گوشی های موبایل کمپانی ژاپنی نیز خواهد بود. اما ویژگی‌های متمایز اکسپریا XZ2 پریمیوم تنها در این مورد خلاصه نمی‌شود.

سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم

بالاتر از گلکسی اس 8 اکتیو، اکسپریا XZ2 پریمیوم سنگین‌ترین گوشی رده بالا خواهد بود

بر اساس اعلام سونی، مدل قابل عرضه‌ی اکسپریا XZ2 پریمیوم در امریکا 232 گرم وزن دارد که با این حساب، کمتر گوشی هوشمند رده بالایی از حیث سنگینی به پای آن می‌رسد؛ حداقل در بین محصولات سال 2018 که رقیبی از این نظر ندارد. در حال حاضر سنگین‌ترین اسمارت فون رده بالای موجود در بازار، سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو است که 208 گرم وزن دارد و آیفون 8 پلاس نیز با 202 گرم در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

همانند اکسپریا XZ2 که چند ماهی از عرضه‌ی آن می‌گذرد، مدل پریمیوم نیز بدنه‌ای شیشه‌ای با فریم میانی آلومینیمی دارد؛ اما به دلیل ساختار خمیده‌ی پنل پشتی گوشی، ضخامت مرکز آن 11.9 میلی‌متر است که با استانداردهای امروزی، بیش از حد ضخیم به نظر می‌رسد.

سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم

وجود نمایشگر 5.8 اینچی 4K، باتری بزرگ 3540 میلی‌آمپر ساعتی و ماژول دوربین دوگانه با دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی را نیز نباید در رسیدن وزن اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم به رقم اشاره شده، بی‌تاثیر دانست. از سایر مشخصات آن می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم اشاره کرد.

هنگامی که این محصول را در دست بگیرید، تفاوت وزن آن نسبت به سایر گوشی های هوشمند کاملا محسوس خواهد بود؛ موضوعی که شاید برای برخی از مشتریان بلقوه، خوشایند نباشد. البته در مورد افرادی که شیفته‌ی ویژگی‌های ممتاز این پرچمدار شده‌اند و با برچسب قیمت آن هم مشکلی ندارند، قاعدتا وزن زیاد گوشی یک عامل بازدارنده برای خرید آن محسوب نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شبیه صابون کهنه شویی بچه س..خخخ

  2. این دختره چه فیس جالب و قشنگی داره محوش شدم اصا

  3. واقعا واسم سواله چرا سونی برند ژاپن و معتبر دنیا چرا حاشیه های بالا و پایین گوشی هاشو کم نمیکنه چند ساله مانور بیشتری میتونه بده ولی هیچ حرکتی نمیزنه امیدوارم مثل بقیه برند ها حاشیه بالا و پایین گوشی هاشو نسبت بدنه به ال سی دی رو کمتر کنه