آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9

آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9 ، میت 8 و پنج مدل دیگر منتشر شد

سرانجام آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9 ، پی 9 پلاس، میت 8 و چندین گوشی دیگر منتشر شد. این آپدیت، رابط کاربری EMUI 8 را برای موبایل های هواوی به ارمغان می‌آورد.

آپدیت جدید هواوی رسما برای هفت مدل مختلف از گوشی های هواوی منتشر شد. این لیست شامل گوشی های پی 9، پی 9 پلاس، میت 8، آنر 8، آنر وی 8، آنر نوت 8 و آنر 6X پلی شده و به صورت محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. پیش‌تر نسخه آزماشی این به‌روزرسانی برای برخی از مدل‌های پیش رو منتشر شده بود، اما حالا هواوی رسما از انتشار نسخه پایدار رابط کاربری EMUI 8 خبر داده است.

انتشار آپدیت آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9 تا 15 جولای ادامه دارد

هم‌اکنون آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9 و دیگر گوشی های هواوی منتشر شده است و ارائه آن تا 15 جولای (24 تیر) ادامه پیدا خواهد کرد. به گفته سازندگان، تنها 5 هزار دستگاه از هر مدل (مجموعا 35 هزار دستگاه)، طی 7 روز این آپدیت جدید را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به دریافت این آپدیت جدید باید از اپلیکیشن اختصاصی هواوی که همراه با گوشی های این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، استفاده کنند. بعد از تایید اپلیکیشن، پیغام در دسترس بودن نسخه جدید در بخش آپدیت سیستم قابل مشاهده خواهد بود.

با در نظر گرفتن الگوی آپدیت هواوی، این به‌روزرسانی که از طریق اپلیکیشن عضویت آن انجام می‌شود، از نظر عملکرد، پایداری و سازگاری مشابه آپدیت‌های OTA است؛ در نتیجه، خبری از وجود باگ یا اشکالات نرم افزاری نخواهد بود و کاربران با خیالی آسوده می‌توانند نسخه جدید را دریافت کنند.

این آپدیت، مجموع دستگاه‌های مجهز به نسخه جدید اندروید اوریو را به 20 می‌رساند. به بیان دیگر، پیش‌تر نیز گوشی های پی 10، پی 10 پلاس، آنر 9، آنر وی 9، Honor 8 Youth edition، آنر 7X، هواوی نوا 2، نوا 2 پلاس، مایمانگ 6 و محصولات سری میت 9، ویرایش جدید را دریافت کرده بودند.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 9