تصاویر هواوی نوا 3

مشخصات فنی کامل و تصاویر هواوی نوا 3 پیش از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات فنی کامل و تصاویر هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرد. این اطلاعات جای هیچ ابهامی را در مورد گوشی جدید هواوی باقی نمی‌گذارند.

طی هفته‌های اخیر، وب‌سایت‌های مختلف با انتشار گزارش‌های متعدد در مورد هواوی نوا 3، بسیاری از مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند را فاش کردند. با در نظر گرفتن این موضوع که خانواده “Nova” به عنوان میان رده های قدرتمند هواوی شناخته می‌شوند، ما تجهیز این گوشی به تراشه کایرین 659 یا مدل جدیدتر کایرین 710 را پیش‌بینی می‌کردیم؛ اما حالا XDA-Developers اطلاعات کامل مربوط به مشخصات فنی و تصاویر هواوی نوا 3 را منتشر کرده است.

مطابق با تصویری که شب گذشته منتشر شد، برای اولین بار، عضو جدید خانواده محبوب Nova به چیپست پرچمدار کایرین 970 مجهز می‌شود. این در حالی‌ست که محصولات قبلی از این سری با تراشه‌های اسنپدراگون 625 یا کایرین 659 عرضه شده بودند.

هواوی نوا 3 با ابعاد 157 در 73.7 در 7.3 میلی‌متر و 165 گرم وزن، به 6 گیگابایت رم مجهز شده و با حافظه 128 گیگابایتی قابل ارتقا به دست کاربران خواهد رسید. یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند و کاربران به کمک دوربین پشتی 16+24 مگاپیکسلی و سلفی 24+2 مگاپیکسلی می‌توانند تصاویر مختلف را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کنند. بهره‌گیری از نمایشگر 6.3 اینچی TFT IPS LCD با وضوح 1080×2340 و نسبت 19.5:9، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این اسمارت فون محسوب می‌شوند.

هواوی نوا 3 در تاریخ 18 جولای (27 تیر) در شنژن چین رونمایی خواهد شد.

تصاویر هواوی نوا 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مشخصاتش ک همش برا گوشیای پرچمداره…چطوری میگ میانردس؟؟؟

  2. قیمتشو کی میگن برم اون موقع بیام؟

  3. صفحه نمایش TFT جزو بدترین و بی کیفتیت ترین صفحه نمایش‌ها هستش واقعا این همه سرمایه گذاری کردن با این صفحه نمایش گند زده به تمام معنا خب تو که این همه زحمت میکشی چرا ناقص میزنی اخه؟؟؟
    واقعا تاسف باره
    ای کاش کایرن ۹۶۰ مینداخت ولی صفحه نمایشش درست بود

  4. zire 1000 dollar nabayad bashe ghaedatan

  5. گفته مشخصات فنی و تصویرش لو رفته نه قیمتش