آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام امروز به یکی از داغ‌ترین جستجوها در سرتاسر اینترنت تبدیل شده است. فراهم شدن قابلیت پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام جدیدترین ویژگی بسیار کاربردی و جذاب این شبکه اجتماعی بوده و به سرعت کاربران بیشتری به پرسیدن سوال در اینستاگرام روی می‌آورند.

اینستاگرام به وسیله سرمایه‌گذاری در بخش استوری اپلیکیشن خود توانست به آمار باورنکردنی یک میلیارد کاربر فعال ماهیانه دست پیدا کند. از مدت‌ها قبل، تعداد کاربران فعال در بخش استوری از تعداد کاربرانی که در فید این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند بیشتر شده است و مطمئنا به وسیله افزوده شدن قابلیت‌هایی همچون امکان پرسیدن سوال در اینستاگرام باز هم به این تعداد افزوده خواهد شد. در این مطلب به آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام می‌پردازیم.

همانطور که حدس زده‌اید، پرسیدن سوال در اینستاگرام به وسیله یک استیکر تازه اضافه شده در استوری امکان‌پذیر می‌شود. به وسیله آن می‌توان از فالوورهای خود درخواست‌ کرد سوالی از شما مطرح کنند. سپس می‌توان سوال را به وسیله پاسخ خود، مجددا تحت یک استوری جدید منتشر کرد که سبب ارتباط نزدیک کاربران می‌شود.

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و آیکون مربوط به ارسال استوری واقع در گوشه بالا و سمت چپ رابط کاربری را لمس کنید. یک تصویر و یا ویدیو را برای بارگذاری انتخاب کنید. این فایل چند رسانه‌ای در واقع پس‌زمینه استیکر پرسش سوال خواهد بود. برای استفاده از یک پس‌زمینه عادی می‌توانید از قلم موجود در استوری استفاده کنید.

بعد از تعیین پس‌زمینه، آیکون مشخص شده با رنگ قرمز در تصویر زیر را لمس کنید.

آیکون استیکر

در این بخش یک استیکر جدید اضافه شده است. استیکر QUESTIOS را لمس کنید تا به صفحه اضافه شود.

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

از این استیکر می‌توان به دو شیوه‌ متفاوت استفاده کرد. می‌توان به وسیله مطرح کردن یک سوال، از فالوورهای خود درخواست کرد به آن پاسخ بدهند. اما در این آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام مقصود ما کاربرد دوم است، به این وسیله که از دنبال‌کنندگان درخواست می‌کنیم سوالی از ما بپرسند.

به صورت پیش‌فرض، استیکر با نمایش عبارت “Ask me a question” از فالوورها می‌خواهد سوالی مطرح کنند تا ما به آن پاسخ بدهیم. برای تغییر این مطلب به عنوان مورد علاقه خود (تشویق کاربران به پرسیدن سوال از شما) و یا مطرح کردن یک پاسخ به منظور دریافت پاسخ از فالوورها، بر روی متن ضربه بزنید.

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

استیکر به صورت پیش‌فرض سفید است. در این آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام می‌خواهیم رنگ را به رنگی دیگر تغییر بدهیم. بر روی بخشی از قسمت رنگی ضربه‌ زده و سپس در پالت نمایش داده شده، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

در انتهای عملیات ویرایش، گزینه Done واقع در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.

آموزش پرسیدن سوال در اینستاگرام

در اینجا می‌توان همانند تمامی استیکرهای دیگر، با کشیدن استیکر از دو طرف سایز آن را تغییر داد و یا جهت قرارگیری‌ آن را پیش از به اشتراک‌گذاری استوری عوض کرد.