مقایسه ابعاد آیفون 9

مقایسه ابعاد آیفون 9 و آیفون ایکس اس پلاس با آیفون 10

آیفون 9 (iPhone 9)، آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) سه گوشی اپل در سال 2018 هستند. در این مطلب بر اساس نسخه‌های ساختگی طبق شایعات و اخبار، به مقایسه ابعاد آیفون 9 و آیفون ایکس اس پلاس با آیفون 10 به عنوان پرچمدار سال گذشته خواهیم پرداخت.

اپل آیفون‌های جدید را در ماه مهر معرفی خواهد کرد. همانند سال گذشته و برخلاف سال‌های قبل، امسال نیز سه گوشی آیفون مشاهده می‌کنیم. اما این روال با سال گذشته متفاوت است. سال گذشته دو آیفون عادی با یک پرچمدار یعنی آیفون ایکس معرفی شد، اما امسال آیفون 9 تنها گوشی معمولی اپل بوده و در کنار آن شاهد دو پرچمدار یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس خواهیم بود.

هر سه گوشی طراحی منحصربه‌فرد و خاص آیفون ایکس را به ارث خواهند برد، اما تفاوت‌هایی ریز و درشتی بینشان وجود دارد. به عنوان نمونه با مقایسه ابعاد آیفون 9 و دو مدل دیگر با آیفون‌های قبلی، به تفاوت در اندازه آن‌ها پی خواهیم برد. اپل حتی در زمانی که عرضه فبلت‌ها روی بورس افتاده بود، گوشی هایش را با اندازه نمایشگر بین 4 الی 4.7 اینچ عرضه می‌کرد، اما اکنون به یکباره متحول شده است، به طوری که اندازه صفحه نمایش آیفون 9 برابر 6.1 اینچ است.

ابعاد آیفون 9

این مدل به یک دوربین تک سنسور در پشت خود مجهز خواهد شد، اما دوربین سلفی آن همانند دو مدل پرچمدار دیگر، TrueDepth است، به همین دلیل تکنولوژی فیس آیدی و قابلیت انیموجی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. مدل بعد از آن که جانشین مستقیم آیفون 10 محسوب می‌شود آیفون ایکس اس نام داشته و دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی خواهد بود. اما بهترین مدل سال جاری به لطف مجهز شدن به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع OLED، همه را متحیر خواهد کرد. شایعاتی مبنی بر سه گانه بودن دوربین این مدل یعنی آیفون ایکس اس پلاس شنیده می‌شود.

طی ماه‌های اخیر، حجم شایعات و اخبار پیرامون این سه گوشی به حدی رسید که به برخی کمک کرد بر اساس آن‌ها دست به طراحی نسخه‌های ساختگی و فیک گوشی ها بزنند. به همین ترتیب پیش از معرفی رسمی، امکان مقایسه ابعاد آیفون 9 و آیفون ایکس اس پلاس با آیفون 10 فراهم شد.

مقایسه ابعاد آیفون 9 با چهار گوشی دیگر

در ویدیوی زیر بالارده‌ترین و پایین‌رده‌ترین آیفون سال جاری از نظر ابعاد با آیفون ایکس و آیفون 6 به عنوان یک گوشی اپل تقریبا قدیمی مقایسه شده‌اند. با در نظر گرفتن آیفون 6 می‌توان متوجه شد اپل طی یک دوره زمانی کوتاه، چقدر در سبک طراحی گوشی های هوشمند خود تغییر ایجاد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرت ترین گوشیه ولی خدایی خوش دسته

  2. همونقدری که اندازه گوشیا بزرگ میشه ذهن آدما و مغزشون کوچیک تر میشه

  3. واقعا میشه تغییرات رو حس کرد

  4. آیفون هرچقدرم بزرگتر شه باز عقل حکم میکنه نخریم این برند چرت رو

  5. آیفونم فقط ظاهره وگرنه سخت افزارش هیچ حرفی برای گفتن نداره

  6. هرکدوم بهتر از دیگری دم ایفون گرم