طراحی جلویی آنر نوت 10

طراحی پنل جلوی آنر نوت 10 در تصویری تازه لو رفت

یک تصویر جدید طراحی جلویی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) را افشا می‌کند. گوشی پرچمدار جدید آنر رقیبی برای گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهد بود.

بازار گوشی های هوشمند طی هفته‌های آینده به دو  گوشی چینی با نمایشگری بزرگ سلام خواهد گفت. نخست، شیائومی می مکس 3 است که 19 جولای (28 تیر ماه) معرفی می‌شود و دیگری آنر نوت 10 است. آنر هنوز زمان رونمایی دقیق پرچمدار جدیدش را تایید نکرده است، اما پیش فروش آن هم اکنون در سایت JD‌‌ آغاز شده است. تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی در طول هفته‌های گذشته همگی از قسمت پشتی آن بوده‌اند و قاب جلوی آن همانند یک راز بوده است. حالا تصویری تازه به انتشار رسیده که طراحی جلویی آنر نوت 10 را به نمایش می‌گذارد. این گوشی از طراحی فاقد ناچ برخوردار است.

طراحی جلویی آنر نوت 10 فاقد ناچ

طراحی جلویی آنر نوت 10

گزارشی که اخیرا به انتشار رسیده نشان می‌دهد که آنر موفق به فروش 3 میلیون دستگاه گوشی آنر 10 تنها در مدت 2 ماه پس از عرضه آن شده است. این محصول، یکی از انبوه گوشی های ناچ استایل بازار است که در برهه‌ی تغییرات روانه‌ی بازار شد. شایعات ادعا می‌کردند که گوشی آنر نوت 10 نیز از یک نمایشگر ناچ بهره‌مند خواهد بود تا در واقع آن را نسخه‌ی بزرگتر آنر 10 بدانیم. با این حال تصویری که به تازگی منتشر شده، با نمایش طراحی جلویی آنر نوت 10 دست رد به این شایعات زده و از یک نمایشگر فاقد ناچ پرده برداری می‌کند.

تصویر فوق خبر از قاب بسیار باریکی در بالا و پایین نمایشگر می‌دهد. همچنین حاشیه‌های کناری نیز به قدری باریک هستند که قابل رویت نخواهند بود. به نظر می‌رسد این گوشی به یک نمایشگر عظیم‌الجثه با یک نسبت ابعاد بلند مجهز باشد. گزارش‌های اخیر خبر از حضور یک نمایشگر 6.9 اینجی سوپر آمولد بر روی قاب جلویی آنر نوت 10 می‌دادند که ارائه کننده نسبت ابعاد 18:9 و وضوح +Full HD برابر با 2160×1080‌ پیکسل خواهد بود. البته در اینجا المان‌هایی نیز وجود دارد که می‌تواند ثابت کند این تصویر مربوط به نسخه نهایی گوشی Honor Note 10 نیست. یکی از آن‌ها لوگوی آنر بر روی قاب زیری گوشی است. همچنین دمای هوای پکن چین در روز 5 جولای که بر روی صفحه گوشی نمایان است بین 26 الی 30 درجه سانتی گراد بوده است، در حالی که در این تصویر 14 درجه نوشته شده است.

پرچمدار جدید آنر به تراشه کایرین 970 با یک رم 6 گیگابایتی تجهیز خواهد شد. یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با مشخصات 5V/4.5A نیز وظیفه‌ی تامین انرژی لازم برای روشن ماندن نمایشگر را بر عهده دارند. همچنین گفته می‌شود این گوشی به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد شد. برای عکاسان نیز، آنر از دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای 24 + 16 بر روی قاب پشتی و یک دوربین تک لنزی 16 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی گوشی استفاده کرده است.

به نظر می‌رسد آنر نوت 10 در تاریخ 25 جولای (3 مرداد ماه) رسما معرفی شده و یک روز پس از آن وارد بازار چین شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این ک هیچیش معلوم نیست

  2. ناچ ظاهر جذاب تری به گوشی میده اتفاقا حذف کردنش اشتباهه

  3. با وجود این همه تنوع کاری که هوآوی داره بازم سامسونگ پرفروش تره

  4. انصافا گوشیای خوبی ان خب

  5. یکی هواوی رو بگیره کم اسکی بره بابا