گلکسی J6 پلاس

گلکسی J6 پلاس با تراشه اسنپدراگون 450 در مسیر تولید

حدود دو ماه قبل، سامسونگ از گوشی های گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 رونمایی کرد. کمی بعدتر مدل J6 بدون تغییر در مشخصات فنی، نام گلکسی آن 6 (Galaxy On6) را برای عرضه در بازار کشور هند به خود گرفت. حالا گزارش شده که گلکسی J6 پلاس نیز در راه است.

به گزارش وب‌سایت xda-developers، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان کاستوم رام LineageOS به فایل‌های فرم‌ور یک گوشی هوشمند سامسونگ با کدنام j6plte یا همان گلکسی J6 پلاس LTE دست پیدا کرده است. ظاهرا در این فایل‌ها عبارات CIS و SER نیز به چشم خورده‌اند که این می‌تواند به منزله عرضه‌ی گوشی در بازار جمهوری‌های استقلال یافته‌ی شوروی سابق و کشور صربستان باشد. البته با ‌توجه به سابقه‌ی نام‌گذاری مجدد اعضای سری J و ورود آن‌ها به بازار هند، احتمال عرضه‌ی دستگاه در این کشور نیز تحت نام گلکسی آن 6 پلاس وجود دارد.

تغییرات احتمالی گلکسی J6 پلاس

انتظار می‌رود گلکسی جی 6 پلاس هم با سیستم عامل اندروید اوریو راه‌اندازی شود ولی بر خلاف گلکسی جی 6 که بهره‌مند از تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 است، قدرت پردازشی خود را از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 تامین کند. از دیگر تفاوت‌های احتمالی این دو مدل می‌توان به وجود ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی گلکسی J6 پلاس و باتری بزرگتر آن (4350 میلی‌آمپر ساعت در برابر 3000 میلی‌آمپر ساعت) اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی

البته در مقطع فعلی هنوز چیزی قطعی نشده و این احتمال نیز متصور است که سامسونگ از خیر تولید آن بگذرد، اما کمپانی کره‌ای همواره به ارائه‌ی مدل‌های بزرگتر گوشی های اقتصادی خود علاقه نشان داده که محصولاتی چون گلکسی A6 پلاس و گلکسی A8 پلاس مثال‌هایی از این دست به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تف به هرچی سامسونگه 2017 به بعده

  2. اصلا قشنگ نیس من خوشم نیومد

  3. سامسونگ یا باید فقط سری اس بخری یا اصلا نخری

  4. قیمتش چقدری هست؟