قیمت گلکسی Note 9

قیمت گلکسی Note 9 همانند گلکسی Note 8 سامسونگ خواهد بود

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) احتمالا به همان اندازه قیمت پرچمدار سال گذشته سری نوت سامسونگ خواهد بود. انتظار می‌رفت قیمت گلکسی Note 9 سامسونگ سر به فلک بکشد، اما به نظر این شرکت امسال قصد افزایش قیمت ندارد.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در تاریخ نهم آگوست (هجدهم مرداد) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. بر اساس اخبار جدید، حتی می‌دانیم تاریخ عرضه این گوشی حدود دو هفته بعد یعنی بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور) خواهد بود. البته این تاریخ احتمالا مربوط به زمان عرضه گوشی در بازارهای کره جنوبی است. اما قیمت گلکسی Note 9 یکی از قسمت‌هایی است که درباره آن شک و شبه‌های زیادی وجود دارد.

بر اساس اخبار جدید، به قیمت احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ پی برده‌ایم که مربوط به بازارهای کشورهای لهستان می‌شود. بر اساس آن می‌توان نتیجه گرفت اگرچه مدل جدید در مقایسه با پرچمدار سری Note سال گذشته پیشرفت‌های مهمی خواهد داشت، اما قیمت قیمت گلکسی Note 9 و گلکسی Note 8 تفاوتی با یکدیگر ندارد.

قیمت گلکسی Note 9 سامسونگ

بر اساس ادعاهای وب سایت لهستانی Spidersweb که مدعی است از یک کارمند سامسونگ حضور یافته در جلسه‌های برگزار شده در دفتر مرکزی این شرکت اطلاعاتی دریافت کرده است، غول کره‌ای از هم‌اکنون در پی بازاریابی برای گلکسی نوت 9 است. قیمت گلکسی Note 9 در لهستان برابر 4299 زلوتی خواهد بود که برابر 995 یورو است.

قیمت گلکسی Note 9

این قیمت به نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی تعلق دارد. وب سایت Spidersweb مدعی شد بعد از صحبت با یکی از عرضه‌کنندگان، علاوه بر اطمینان پیدا کردن از قیمت گلکسی نوت 9، به نسخه‌های رنگ آن یعنی مشکی، آبی و ارغوانی نیز پی برده است. البته همانطور که می‌دانید، در بازارهای هر کشور، نسخه‌های رنگی متفاوتی عرضه می‌شود.

گلکسی نوت 8 در سال گذشته، با همین قیمت در بازارهای کشورهای اروپایی عرضه شد. در سال جاری، دوربین گلکسی نوت 9 در مقایسه با مدل قبلی بهبود‌های فراوانی پیدا کرده و تراشه آن از اسنپدراگون 835 به اسنپدراگون 845 رسیده است. همچنین قلم منحصربه‌فرد محصولات سری Note، در مدل سال جاری به اتصال بلوتوث مجهز شده و باتری گوشی با افزایش ظرفیت خارق‌العاده، به 4 هزار میلی‌آمپر رسیده است. با وجود این تغییرات، عدم تغییر قیمت گلکسی Note 9 در مقایسه با قبل خبر خوبی تلقی می‌شود.

احتمالا سامسونگ عبور از مرز هزار یورو را به زمان عرضه گلکسی اس 10 موکول کرده است. هنوز درباره قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد، اما احتمال ثابت باقی ماندن قیمت با توجه به سیاست‌های بازاریابی سامسونگ وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. شده دیگ .اینم یکی دیگ از معجزات سامسونگه

  2. اگه با همون قیمتم باشه باز نمیتونیم بخریم ، چون پول ما نسبت به سال قبل بی ارزش تر شده …

  3. اینجوری بهتره فروش میره بالاتر همون سیاستی که اپل می خواد اجرا کنه قیمت کم امکانات بیشتر فروش بالاتر

  4. عه مگه میشه یعنی دقیقا با همون قیمت ؟