تلفن هوشمند Huawei Nova 3

تصویر دعوت‌نامه تلفن هوشمند Huawei Nova 3 زمان معرفی این گوشی را تایید می‌کند

تصویر منتشرشده از دعوت‌نامه رسمی تلفن هوشمند Huawei Nova 3 ، یک بار دیگر زمان معرفی این گوشی را تایید می‌کند. موبایل جدید هواوی با سخت افزار بسیار قدرتمند و چهار دوربین به زودی معرفی می‌شود.

محصولات هواوی در چندین سری مختلف عرضه می‌شوند و هرکدام از آنها، گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار می‌دهند. در این مورد، گوشی های سری “Nova” برای مشتریان جوانی در نظر گرفته شده است که اهمیت زیادی برای شکل ظاهری، دوربین و قیمت قائل هستند. گفته می‌شد هواوی نوا 3 در تاریخ 18 جولای (27 تیر) به صورت رسمی معرفی می‌شود؛ تاریخی که حالا با انتشار تصویر دعوت‌نامه این اسمارت فون یک بار دیگر تایید شده است.

تلفن هوشمند Huawei Nova 3

هم‌اکنون پیش‌فروش تلفن هوشمند Huawei Nova 3 از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت آغاز شده است؛ بنابراین، ما تقریبا با تمام ویژگی‌های این موبایل قدرتمند آشنا هستیم. مطابق با اطلاعات مندرج در وب‌سایت هواوی، در ساخت قاب پشتی این گوشی از شیشه سه‌بعدی منحنی -که چهار رنگی آبی روشن، مشکی (bright black)، طلایی (primrose gold) و همچنین “blue enamel” را دارد- استفاده خواهد شد. به علاوه، سزندگان می‌گویند رنگ‌های آبی و بنفش با افکت شیب‌دار طراحی شده‌اند که زیبایی دستگاه را دوچندان می‌کند.

مشخصات فنی تلفن هوشمند Huawei Nova 3

همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، شکل ظاهری یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده برای محصولات سری Nova محسوب می‌شود. البته این به معنی بهره‌گیری از سخت افزار ضعیف یا رده پایین نیست؛ در عوض، سازندگان از نمایشگری با وضوح 1080×2340، تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970، باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی، 6 گیگابایت رم و همچنین 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده‌اند که بدون شک با استقبال خریداران رو به رو خواهد شد. به این موارد باید وجود آخرین نسخه رابط کاربری EMUI  و پشتیبانی از فناوری GPU Turbo برای بهینه کردن عملکرد پردازشگر گرافیکی در عین کاهش مصرف برق را هم اضافه کرد.

در نهایت، هواوی نوا 3 به سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی و لنزهای f/1.8 در بخش پشتی مجهز شده است. این دوربین ضمن پشتیبانی از حالت تشخیص هوشمند 22 دسته‌ مختلف، توانایی شناسایی بیشتر از 500 صحنه مختلف را داشته و با قابلیت‌هایی همچون حالت پرتره و AI Beauty به دست کاربران می‌رسد. دوربین دوگانه جلویی با سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی نیز در انتظار سلفی‌بازان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این مگه معرفی نشد چند ماه پیش

  2. مراحل معرفیش مث معرفی جی ال ایکس خودمونه

  3. معرفی هاشونم با دعوت نامس؟ چقدر با چارچوب عمل میکنن