شیائومی Mi A2

عکس تبلیغاتی گوشی شیائومی Mi A2 چند روز مانده به رونمایی منتشر شد

نخستین تصویر تبلیغاتی گوشی اندروید وان شیائومی Mi A2 منتشر شد. شیائومی می ای 2 یک گوشی ارزان مجهز به مشخصات میان رده و آخرین نسخه اندروید گوگل است.

کمپانی شیائومی در تاریخ 24 جولای (2 مرداد ماه) میزبان یک رویداد خبری ویژه در مادرید اسپانیا است. انتظار می‌رود شیائومی در آن رویداد از گوشی شیائومی Mi A2 خود پرده برداری کند که نسل جدید گوشی Mi A1 خواهد بود. حالا چند قدم مانده به معرفی رسمی این گوشی، شیائومی تایید کرده است که آن همانند نسل گذشته‌اش، بخشی از پروژه اندروید وان گوگل خواهد بود. حساب توییتری شیائومی عکسی از یک پوستر تبلیغاتی این گوشی را به انتشار رسانده که بر روی آن عبارت اندروید وان، عدد 2 و عبارت «نسل بعدی در راه است»، نگاشته شده است.

در ادامه‌ی این تصویر متنی با مضمون «آیا شما یکی از طرفداران بزرگ Mi A1 هستید؟ شما آن را دوست خواهید داشت. 2 بهتر از 1»  به انتشار رسیده است. گرچه سازنده اشاره‌ای به زمان مراسم رونمایی از گوشی شیائومی Mi A2 نکرده است، اما گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این گوشی قرار است طی یک رویداد ویژه در اسپانیا معرفی شود.

شیائومی Mi A2

شیائومی Mi A1 نخستین گوشی هوشمند اندروید وان شرکت شیائومی و محصولی بود که به رابط کاربری سفارشی MIUI این شرکت تجهیز نشد. آن دیوایس در هند رونمایی شد یک نسخه جدید Mi 5X‌ محسوب می‌شد. حال گوشی شیائومی Mi A2 نیز گفته می‌شود نسخه‌ی جدید Redmi 6 Pro‌ خواهد بود که اوایل سال 2018 در چین معرفی شده بود. مشخصات این گوشی نسل جدید همراه با نسخه‌ی لایت آن نیز پیشتر به انتشار رسیده است.

مشخصات شیائومی Mi A2

شیائومی می ای 2 به یک نمایشگر 5.99 اینچی تمام صفحه با وضوح +Full HD برابر با 2160×1080 پیکسل تجهیز شده است. گفته می‌شود قلب تپنده‌ی آن اسنپدراگون 660 کوالکام بوده، در حالی که اسنپدراگون 625 در زیر قاب مدل لایت آن قرار گرفته و به یک نمایشگر کوچک‌تر 5.84 اینچی نیز مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی روانه‌ی بازارها شود که شامل رم 4 + حافظه 32 گیگابایتی، رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی، رم 4 + حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی خواهد بود. این دیوایس همچنین از پیکربندی دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسورهای 12 + 20 مگاپیکسلی برخوردار است. بر روی قاب جلویی آن به یک سنسور 20 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. این درحایست که مدل می ای 2 لایت به دوربین دوگانه 12 + 5 مگپاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تجهیز می‌شود.

از آنجایی که هر دو گوشی بخشی از پروژه Android One گوگل هستند، هر دو از پلتفرم خام اندروید 8.1 اوریو بهره‌مند خواهند بود. گزارش شده است که مدل Mi A2 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و به یک باتری 3010 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز خواهد بود. این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی با قیمتی بین 290 الی 370 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حداقل از ی رنگ بهتر استفاده میکرد ملت جذبش شن