GPU Turbo

زمانبندی ارائه آپدیت GPU Turbo برای گوشی های هواوی اعلام شد

به تازگی کمپانی هواوی علاوه بر انتشار لیست گوشی های منتخب خود که در صف دریافت آپدیت GPU Turbo قرار دارند، برنامه زمانی ارائه این به‌روزرسانی را نیز اعلام کرد.

در مجموع 14 مدل از گوشی های هوشمند هواوی، به طور قطع آپدیت GPU Turbo را دریافت خواهند کرد که این پروسه از ماه آینده میلادی با پرچمداران سری میت 10 (Mate 10) و سری پی 20 (P20) آغاز خواهد شد.

در ردیف بعدی، نام محصولاتی چون نوا 2 آی، میت 10 لایت، پی 20 لایت، وای 9 مدل 2018 و پی اسمارت دیده می‌شود که از ماه سپتامبر به این قابلیت تجهیز خواهند شد. در انتهای فهرست نیز اعضای سری میت 9 و پی 10 قرار دارند که آپدیت GPU Turbo را با اندکی تاخیر و در ماه نوامبر دریافت خواهند کرد.

آپدیت GPU Turbo

ارائه آپدیت GPU Turbo توسط هواوی در بازه زمانی یک الی چهار ماه آینده

فناوری GPU Turbo که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است، به ادعای کمپانی چینی عملکرد گرافیکی گوشی ها را تا 60 درصد افزایش و در عین حال، مصرف انرژی را تا 30 درصد کاهش می‌دهد؛ بنابراین به طور خاص مورد پسند گیمرها قرار خواهد گرفت. همچنین در بهینه‌سازی رابط کاربری EMUI و بهبود عملکرد دستگاه در مقوله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز، نقش موثری ایفا خواهد کرد. اینها ادعاهای بزرگی هستند که هواوی راه بازگشتی برای پس گرفتن آنها ندارد و باید منتظر ماند و دید که تا چه حد رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت.

البته در مقطع فعلی GPU Turbo تنها برای نسخه موبایل PUBG و Mobile Legends: Bang Bang کاربرد دارد اما گفته شده است که در آینده از بازی‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید. اقا من یکی از گوشیم که Huawei mate 10 lite هست که دیدم تو ماه سپتامبر این اپدیت وجود داره میخواستم بدونم اطلاع دارید حجم این اپدیت چند مگابایت یا چند گیگ هست؟

  2. یعنی برای پی10 لایت ارائه نمیشه؟

  3. حالاکو تا 4 ماه دیگ.خیلی مونده که انقد زود اطلاع رسانی کنن ک مثلا امیدوراانه ازش استفاده کنیم