مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4

مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 توسط یک منبع رسمی تایید شد

جزئیات و مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S4) توسط یک منبع رسمی تایید شد. این تبلت اندرویدی پرچمدار تا 2 ماه دیگر معرفی می‌شود.

گلکسی تب S4 پرچمدار آینده‌ی تبلت های سامسونگ است که تا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. ما تا بدین لحظه رندرهای مختلفی از این تبلت را دیده‌ایم و آن اخیرا تاییدیه FCC را نیز دریافت کرده است. بنچمارک‌های اولیه نیز برخی از مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 را افشا کرده اند، اما حالا می‌توانیم تمامی آن‌ها را به طور رسمی در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4

همانطور که انتظار می‌رود مشخصات تبلت گلکسی تب اس 4 شامل یک نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت 16:10 و وضوح 2560 در 1600 پیکسلی می‌شود. این نمایشگر از نوع سوپر آمولد است. این تبلت از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه شده است. این تبلت همچنین به یک درگاه USB‌ 3.1، بلوتوث 5.0، جی پی اس و وای فای 802.11 ای سی مجهز شده است. بر روی قاب پشتی آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین جلوی آن نیز 8 مگاپیکسلی است.

گفته می‌شود این تبلت به صورت پیشفرض همراه اندروید 8.1 اوریو به عرضه درخواهد آمد و توسط یک باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی دریافت خواهد کرد. علاوه بر سیستم صوتی تنظیم شده توسط AKG، این تبلت از DeX (پلتفرم جذاب سامسونگ) نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به گلکسی تب اس 4 کارایی شبیه به یک کامپیوتر را زمانی که از طریق داک به یک نمایشگر متصل است ببخشد.

گلکسی تب اس 4 فاقد یک اسکنر اثر انگشت است. شما نمی‌توانید این سنسور را چه در جلو و چه در عقب این تبلت بیابید. سامسونگ تصمیم گرفته تا قید استفاده از این سنسور را بر روی تبلت پرچمدار خودش بزند. در عوض این تبلت اندرویدی به یک اسکنر عنبیه چشم تجهیز خواهد شد که می‌تواند برای دسترسی به دیوایس مورد استفاده قرار گیرد.

ما ماه گذشته گزارش دادیم که این تبلت در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش خواهد رسید. یک گزارش تازه منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال توسعه یک قلم جدید برای آن است. البته در این لحظه جزئیاتی از قلم اس پن گلکسی تب اس 4 جدید در دست نیست، اما گفته می‌شود آن از اتصال بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ هنوز زمان معرفی Galaxy Tab S4 را اعلام نکرده است، اما گفته می‌شود آن در ایفا 2018 برلین که در 9 شهریور ماه برگذار می‌شود، رسما پرده برداری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*