نخستین عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9

عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 این گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهد

نخستین عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) به انتشار رسید. این تصویر طراحی کامل گوشی همراه با قلم S Pen جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

ساعاتی پیش یک رندر از فبلت آینده‌ی سامسونگ، Galaxy Note 9 توسط ایوان بلس به انتشار رسید. این نخستین تصویر مطبوعاتی گلکسی نوت 9 است که در فضای مجازی به انتشار رسیده است. آن همچنین یک قلم اس پن جدید را نیز به تصویر می‌کشد که قرار است همراه گوشی به عرضه برسد. هفته‌ی گذشته یک عکس همراه با جزئیاتی از قلم S Pen گلکسی نوت 9 به انتشار رسید.

عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 محصولی مشابه با آنچه در رندرهای گذشته‌ی این گوشی دیده بودیم را به ما نشان می‌دهد. گلکسی نوت جدید همچنین شباهت زیادی به پیشینیان خود دارد. بسیاری شاید متوجه هیچ تغییری بر روی قاب جلویی این فبلت نسبت به نوت 8 نوشند. لازم به ذکر است که عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 توسط ایوان بلس به انتشار رسیده که سابقه‌ی درخشانی در افشای تصاویر مربوط به گوشی های هوشمند دارد و می‌توان از آن به عنوان منبع معتمدی یاد کرد.

نخستین عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9

نخستین عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9

البته برخی تغییرات ملموس در طراحی قاب پشتی دیده می‌شود. در اینجا جای جدیدی برای دوربین دوگانه تعبیه شده است که به صورت افقی دیده می‌شود. اسکنر اثر انگشت نیز حالا زیر سنسورهای دوربین قرار گرفته و دیگر در کنار آن‌ها نیست. ما همچنین چند روز پیش تصویری از مدیرعامل سامسونگ آقای DJ Koh را دیدیم که در آن Note 9 به دست داشت.

نخستین عکس مطبوعاتی گلکسی نوت 9 اشاره به استفاده ترکیبی از رنگ‌های آبی و طلایی در طراحی این گوشی دارد. قلم S Pen تماما طلایی است، تنها قسمت بالایی آن به رنگ آبی درآمده است. خود دیوایس نیز به طور کامل آبی به نظر می‌رسد. گفته می‌شود قلم S Pen‌ یکی از محکم‌ترین نکات قابل اتکای سامسونگ برای فروش فبلت جدیدش است، زیرا آن از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این به قلم اجازه می‌دهد تا قابلیت‌هایی فراتر از آنچه قلم های S Pen تا به امروز ارائه می‌کردند را در اختیار کاربران قرار دهد.

کمتر از یک ماه دیگر تا زمان معرفی فبلت جدید سامسونگ باقی مانده است. گفته می‌شود غول کره‌ای قصد دارد 9 آگوست (18 مرداد ماه) از گلکسی نوت تازه خود پرده برداری کند. انتظار می‌رود پیش فروش آن نیز از همان روز آغاز شده و عرضه قطعی آن از 24 آگوست (2 شهریور ماه) آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پشتش بد شکله واقعا

  2. کل پیشرفت سامسونگ و اپل عوض کردن دوربین گوشی از حالت عمودی به افقیه