گلکسی واچ

احتمال رونمایی و عرضه گلکسی واچ سامسونگ همزمان با گلکسی نوت 9

فارغ از اینکه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، گلکسی واچ (Galaxy Watch) نام خواهد گرفت یا خیر؛ موضوع ابهام‌برانگیز دیگر زمان رونمایی از آن است. اما پاسخ این ابهام شاید در گزارش تازه‌ی یک وب‌سایت کره‌ای نهفته باشد.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار چندین گزارش درباره ساعت های هوشمند آتی سامسونگ بوده‌ایم که برخی از آن‌ها مدعی عرضه‌ی این گجت‌ها تحت نام تجاری «گلکسی» شده بودند. از این رو تصور می‌شود که ساعت گیر اس 4 در واقع با نام گلکسی واچ روانه بازارها شود.

تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی واچ

ساعت هوشمند سامسونگ

گمانه‌زنی‌های پیشین از معرفی این ساعت هوشمند در نمایشگاه IFA 2018 که شهریور ماه در برلین برگزار می‌شود حکایت داشتند؛ اما گزارش تازه‌ای که از کره جنوبی بیرون آمده، مدعی برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی واچ در تاریخ هجدهم مرداد و عرضه آن به بازار در تاریخ دوم شهریور ماه شده است؛ دقیقا مشابه سناریویی که کمپانی سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت 9 در نظر دارد.

البته ظاهرا بلافاصله بعد از معرفی رسمی، امکان پیش خرید گلکسی واچ برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت اما عرضه‌ی آن به مشتریان همانند گلکسی نوت 9، از تاریخ 24 آگوست آغاز می‌شود.

این گزارش در سایت خبری ZDNet کره جنوبی انتشار یافته و برخلاف شنیده‌های پیشین، مدعی شده است که سیستم عامل گلکسی واچ نه Wear OS؛ بلکه همچنان تایزن خواهد بود. بر این اساس، گلکسی واچ در دو سایز مختلف و با قابلیت‌های سلامت‌سنجی فراوان عرضه خواهد شد؛ ظاهرا سامسونگ درنظر دارد مجموعه متنوعی از اپلیکیشن ها و امکانات مرتبط را آن بگنجاند.

از آنجایی که قرار است برای اولین بار یکی از ساعت های هوشمند سامسونگ زیر چتر گلکسی قرار بگیرد، منطقی به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای به جای تدارک یک مراسم رونمایی جداگانه، آن را در کنار تازه‌ترین پرچمدار سری گلکسی نوت معرفی کند. از طرفی پوشش خبری گسترده‌ی مراسم رونمایی از نوت 9، می‌تواند سبب بیشتر به چشم آمدن گلکسی واچ نیز بشود.

البته فعلا این تنها گزارشی است که به معرفی همزمان این دو محصول جدید سامسونگ اشاره کرده؛ اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، احتمالا طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در این رابطه خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نظرتون راجع به خرید بین گلکسی واچ و اپل واچ کدومه