مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ3

مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ3 پیش از معرفی رسمی فاش شد

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی انگلستانی با آغاز پیش‌فروش پرچمدار آینده سونی، مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ3 را به صورت کامل افشا کرده است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سونی وفاداری چندانی به چرخه سالانه ارائه پرچمداران خود ندارد؛ در عوض، آنها هرسال دو پرچمدار را با فاصله شش ماهه در اختیار کاربران قرار داده و حتی نسخه بهتر Premium را هم به منظور اطمینان از فروش بالا، روانه بازار می‌کنند. با این تفاسیر، انتخاب تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) برای معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد 3 غافلگیرکننده نخواهد بود.

اگرچه هنوز زمان زیادی تا معرفی این اسمارت فون باقی مانده، اما فروشگاه اینترنتی “MobileFun” با آغاز پیش‌فروش سونی اکسپریا XZ3 اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار داده است.

مشخصات فنی سونی اکسپریا XZ3

مطابق با این لیست، گوشی جدید سونی به تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1080×2160 تجهیز خواهد شد. لازم به ذکر است که همانند Xperia XZ2 Premium، در بخش پشتی این گوشی هم از سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی استفاده می‌شود، در حالی که بخش جلویی میزبان یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

مطابق با عکسی که بالاتر قرار گرفته است، اکسپریا ایکس زد 3 سونی با قیمت 994.97 دلار به فروش می‌رسد، اما این میزان شامل مالیت بر ارزش افزوده (20 درصد) نیز می‌شود؛ در این صورت، شاید بتوان 830 دلار را برچسب قیمت معقول برای بازار آمریکا در نظر گرفت. همانند تمام تولیدکنندگان مطرح، شرکت سونی نیز قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهد. سال گذشته، نسخه آنلاک سونی اکسپریا XZ2 با قیمت 800 دلار به فروش رسید، در حالی که اکسپریا XZ2 کامپکت 650 دلار قیمت‌گذاری شده بود. هرچند، ما مطمئن نیستیم که سونی بتواند کاربران را با این استراتژی برای خرید ترغیب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باتریش ضعیفه
    دوربینش بدک نیست
    ولی قیمتش یکم زیاده واسش