اینستاگرام

آنلاین بودن در اینستاگرام از این پس به فالوورها اعلام می‌شود

آنلاین بودن در اینستاگرام از این پس مشخص خواهد شد. پیشتر شاهد قابلیتی برای نمایش زمان آخرین بازدید در اینستاگرام بودیم، اما از این به بعد درست حین آنلاین بودن در اینستاگرام این موضوع به سایرین اعلام می‌شود.

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام که عرضه آن به مدت‌ها پیش برمی‌گردد، نمایش آخرین بازدید بود که از طریق آن سایر کاربران متوجه می‌شدند آخرین زمان سر زدنتان به حساب کاربری، چه ساعتی بوده است. خوشبختانه لست سین اینستاگرام همانند پیام‌رسان‌های موبایل قابل غیر فعال‌سازی است. اما نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام جدیدترین ویژگی این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

اینستاگرام طی انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد از این بعد حین آنلاین بودن در اینستاگرام این موضوع به اطلاع دوستانتان در این شبکه اجتماعی خواهد رسید. روش نمایش آن تقریبا همانند فیس بوک مسنجر است، به طوری که کنار تصویر پروفایل کاربرانی که فالو کرده و یا پیشتر در بخش دایرکت با آن‌ها گفتگو کرده‌اید، یک دایره کوچک اضافه شده است. در صورت آنلاین بودن در اینستاگرام این دایره سبز خواهد شد. اگر دوست ندارید دیگران از زمان آنلاین بودن شما مطلع شوند، به قسمت Activity Status در تنظیمات رفته و این قابلیت را غیر فعال کنید.

نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام

آنلاین بودن در اینستاگرام

اینستاگرام مدتی پیش تلاش کرد همانند فیس بوک و فیس بوک مسنجر، بخش دایرکت را نیز در قالب یک اپلیکیشن جداگانه در اختیار کاربران قرار بدهد، اما در نهایت این ایده عملی نشد. هدف این شرکت، افزایش میزان گفتگوهای متنی کاربران در دایرکت بود. اما به لطف ویژگی تازه اضافه شده نیز به خواسته خود می‌رسد.

وقتی کاربران از زمان آنلاین بودن در اینستاگرام آگاهی پیدا کنند، به شما پیام می‌دهند تا در جا پاسخ دریافت کنند. آیا تصور می‌کنید میزان زمانی که در دایرکت اینستاگرام برای گفتگو با دیگران صرف می‌کنید، بعد از دریافت آپدیت جدید افزایش پیدا خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این شبکه فساد و فحشای اینستاگرام و اینترنت غربی باید فیلتر بشه . این خواسته نود و نه درصد مردم ایرانه

    • مگه اینترنت شرقی هم داریم بزرگوار ؟ شما از همونایی که گفتن دلار رو حذف کنید خبر ندارن دم و دستگاه های ما همه با دلار زندن چون ما هیچی از خودمون نداریم جز دزد و دلال و آقازاده

  2. تا ببینیم دیگه بهونه ی دیگه دارن ؟؟

  3. خب الانم نشون میده دیگ میزنه active یا نه

  4. بنظر من که فرقی نداره چون ما همش توی تل میچتیم