بی ام و سری 3 - ایمن ترین خودروهای جهان در سال 2018

ایمن ترین خودروهای جهان در سال 2018 معرفی شدند

فهرست ایمن ترین خودروهای جهان در سال 2018 توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا (IIHS) به انتشار رسید. این فهرست شامل 21 خودرو با برندهای تویوتا، هیوندای، کیا و غیره است.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا (IIHS) طبق روال هر ساله خود، لیستی از خودروهایی که موفق به کسب نشان انتخاب ایمن پلاس شده‌اند را به انتشار رسانده است. در سال 2018 میلادی 21 خودرو موفق شده‌اند با دریافت این نشان لقب ایمن ترین خودروهای جهان را دریافت کنند. ملاک‌های دریافت این نشان نتایج تصادف رو در رو،‌ برخورد از کنار، زاژگونی و وضعیت چراغ‌های جلویی اتومبیل ها است.

آزمایش‌هایی که توسط موسسه IIHS انجام می‌شود در مکانی مشخص در ایالت ویرجینیا انجام می‌شود. نحوه‌ی امتیازدهی این موسسه ایمنی نیز با سایر موسسات ایمنی جهان متفاوت است. در این موسسه امتیازدهی به صورت عددی نبوده و به شکل توصیفی از کلمات خوب، قابل قبول، نسبتا ضعیف و ضعیف استفاده می‌شود. همچنین بدیهی است، خودروهایی که در ایالات متحده به فروش می‌رسند، در این آزمون‌ها شرکت داده می‌شوند.

ایمن ترین خودروهای جهان

در لیست ایمن ترین خودروهای جهان چند کلاس مختلف وجود دارد که یکی از آن‌ها خودروهای کوچک و جمع و جور است. در بین این خودروها نام هیوندای النترا، کیا فورته، کیا سول، سوبارو دبلیو آر ایکس و سوبارو ایمپرزا به چشم می‌خورد. خودروهای متوسط این لیست نیز شامل هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، تویوتا کمری سوبارو اوت بک و سوبارو لگسی می‌شوند.

از خودروهای بزرگ و لوکس لیست ایمن ترین خودروهای جهان در سال 2018 نیز باید به بی ام و سری 5، جنسیس جی 80، جنسیس جی 90، لکسوس آر سی، مرسدس بنز کلاس ای و لینکلن کنتیننتال اشاره کرد. خودروهای شاسی بلند این لیست شامل هیوندای سانتافه، هیوندای سانتافه اسپورت و کیا سورنتو می‌شود و همچنین بی ام و ایکس 3 و مرسدس بنز جی ال سی را نیز باید گزینه‌های خودروهای لوکس شاسی بلند موفق به دریافت نشان ایمن پلاس بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یعنی پراید شامل نشد اینا اصلا کارشناس نیستند…

  2. کاش عکساشونم میزاشتین ببینیم .یکم بیشتر دق میخوردیم

  3. خودرو لاکچری رو باید آدمای لاکچری سوار شن فقط

  4. خدا تومن فقط پول ایناس
    کل اعضا بدنتم بفروشی پولش در نمیا

  5. مرسی از راهنمایی های خوبتون
    سعی میکنم حتما یکی از اینایی که تو لیست بود خریداری کنم😐😐